Gå til innhold

Problem med brukernavn i XP

Anbefalte innlegg

Hei, jeg fikk overta en hp bærebar i dag, med windows xp proffesional. Tidligere eier het Arild. Det er et par problemer jeg ønsker å få hjelp til å løse rundt det.

For det første, etter å ha åpnet regedit i run, og endret navnved å navigere denne veien; HKEY_LOCAL_MACHINE \ SOFTWARE \ Microsoft \ Windows NT \ CurrentVersion, står det fortsatt Arild overalt som brukernavn.

Jeg har skiftet brukernavnet allerede og logger inn med det i tillegg. Det var forøvrig det første jeg gjorde. Når jeg starter pc'en på nytt så er det i tillegg Arild som står i brukernavnfeltet, så jeg må skifte på det før jeg logger inn i tillegg. Så det er også et problem.

Utenom det så ønsker å få tilbake Velkomstskjermen og raskt brukerbytte. Når jeg prøver å endre det kommer det opp en feilmelding som sier:

"Klienttjenester for NetWare har deaktivert velkomstskjermen og Raskt brukerbytte. Hvis du vil gjennomrette disse funksjonene, må du avinstallere klienttjenester for NetWare."

Foruten det lurer jeg på en ting til. Det trådløse nettet vil ikke slå seg på. Det står og jobber med å prøve å komme seg på. Er det noen innstillinger jeg må gjøre for å få fikset det?

Den er blitt brukt som jobb pc før tror jeg.

Tusen takk for hjelp! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...