Rustymagus Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Lover godt for den kommende konsollgenerasjonen. Les hele saken Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Visst FF 15 blir i nerheten av dette kommer jeg til og pisse på meg selv! Dette er hvordan et FF spill skal vere Bra de går vekk fra all skiten de har laget etter tiern. Får samme følelse som når jeg så FF 7 og FF 10 totalt jawdropping opplevelse. Lenke til kommentar
Zedarius Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Den var jo pen å se på. Et problem med mange sekvenser er jo at bevegelser går halvparten så fort som i selve spillet. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Hadde ikke gjort noe å hatt denne motoren i JC3 Dog er det vel 90 % sikkert at det ikke blir tilfelle.. Lenke til kommentar
GameSlayer Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Hero Engine II lololololo Lenke til kommentar
menglund Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Pent. Håper de bruker denne loren fordi det så fantastisk ut. Stemmer selv for tradisjonelt JRPG. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Pent. Håper de bruker denne loren fordi det så fantastisk ut. Stemmer selv for tradisjonelt JRPG. Minner meg om når jeg Så FF 7 og 10 for første gang (sikle) Lenke til kommentar
Yay meee Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Det ser flott ut; MEN SQUEENIX HAR BLITT/ER FORTSATT en gjeng med satans grafikkhorer. Ord kan ikke beskrive hvor skuffet jeg ble over FF13; og jeg har spillt/eier alle Final Fantasy spillene, spin-offsene osv. Hadde håpet de skulle gi oss et godt spill med gameplay som innebar mer en å klikke på X og presse joysticken fremover mer en 60 timer i strekk, og så kommer dette.. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Det ser flott ut; MEN SQUEENIX HAR BLITT/ER FORTSATT en gjeng med satans grafikkhorer. Ord kan ikke beskrive hvor skuffet jeg ble over FF13; og jeg har spillt/eier alle Final Fantasy spillene, spin-offsene osv. Hadde håpet de skulle gi oss et godt spill med gameplay som innebar mer en å klikke på X og presse joysticken fremover mer en 60 timer i strekk, og så kommer dette.. Dette er ikke et spill.. Og de holder på med FF Versus som er noe helt annet en FF 13 , Håpet er ikke over my friend, de har bare hatt en rar tid etter ff 10 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Bloody hell, bare se på han karen på 0:20!!! Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Morsomt at det er fremtidens konsoller som styrer grafikk revolusjonen(e). Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Morsomt at det er fremtidens konsoller som styrer grafikk revolusjonen(e). Hvorfor det? Fremtidens konsoller vil jo være utdatert allerede det sekundet de slippes i forhold til PCer. Så om det er grafikkrevolusjoner du er ute etter, så burde du jo vært veldig skuffet, fordi hardware vil alltid ligge langt foran softwaren når de bruker utdatert hardware. Om man hadde utviklet primært mot PC hadde man nok kunnet sett slik grafikk i spill allerede. Lenke til kommentar
Yngve05 Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Morsomt at det er fremtidens konsoller som styrer grafikk revolusjonen(e).Hvorfor det? Fremtidens konsoller vil jo være utdatert allerede det sekundet de slippes i forhold til PCer. Så om det er grafikkrevolusjoner du er ute etter, så burde du jo vært veldig skuffet, fordi hardware vil alltid ligge langt foran softwaren når de bruker utdatert hardware. Om man hadde utviklet primært mot PC hadde man nok kunnet sett slik grafikk i spill allerede. Siste setningen din oppsummerer det han mener ganske godt. Utviklingen blir senket siden de utvikler så konsoller kan kjøre spillene. 1 Lenke til kommentar
Muffinrex Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Tenk hva skapere som Naughty Dog kan gjøre med den motoren... > Lenke til kommentar
samco Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Husker godt dino demoen på ps1 .... lol Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Morsomt at det er fremtidens konsoller som styrer grafikk revolusjonen(e).Hvorfor det? Fremtidens konsoller vil jo være utdatert allerede det sekundet de slippes i forhold til PCer. Så om det er grafikkrevolusjoner du er ute etter, så burde du jo vært veldig skuffet, fordi hardware vil alltid ligge langt foran softwaren når de bruker utdatert hardware. Om man hadde utviklet primært mot PC hadde man nok kunnet sett slik grafikk i spill allerede.Siste setningen din oppsummerer det han mener ganske godt. Utviklingen blir senket siden de utvikler så konsoller kan kjøre spillene. Tviler på at utviklerne egentlig har lyst til at teknologien skal gå så fort fremover som PC-utviklingen går. Det er dyrt å lage god grafikk. Tror ikke Epic, Crytek osv. hadde utviklet nye grafikkmotorer så mye fortere likevel. Og se på Activision, som aldri har gitt ut et spill som ser imponerende bra ut, selv om det er mulig. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Å herre min hatt, og mere til! Dette var imponerende Lenke til kommentar
norgi Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 0:19 ja fordi den brua klare å bære en lastebil fullt av folk og våpen ^^. Synes også det er rart. Slik det blir sakt høres det ut som om konsollen er den som gir tonen når det gjelde grafikk, men det er klart at vi kunne har hatt slik på pc allerde vis folk hadde orka. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå