Gå til innhold

Diskusjon om og rundt Beyond: Two Souls

LarZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vet hvorfor jeg ikke kan kjøpe Beyond på PSN store? Bor ikke i Norge så nesten alle spill kommer noen uker etter der jeg bor(mitt inne i sentral europa i gamle soviet).

http://www.playstationlifestyle.net/2013/09/27/beyond-two-souls-will-not-be-a-day-1-digital-title-on-the-playstation-store-sony-looking-into-adding-it-later/

Beyond will not be available for Day 1 digital. We’re still looking into having it available at a future date via digital but nothing’s been confirmed yet.

Lenke til kommentar

Arggh.

Noen ganger lurer jeg på om iallefall sony enda lever i 2005. Å laste ned ifra PSN tar jo evigheter også blir ikke alle spill til PS3 digitale etter dag1, eller er det bare valve som er ti år foran resten av gjengen?

Endret av Zimmerh
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Fikk spillet for et par dager siden og har klokket inn en del timer nå. Har et godt første inntrykk selv om jeg syns plottet er litt over alt og ofte har svake ben. Men jeg liker løsningen på gameplayet og føler det er mer interaktivt, kunne vært foruten noen små ting. Sterk fremføring av Ellen Page og Defoe, men var som forventet. Etter min mening er begge skuespillere med meget høy kaliber. Gleder meg til å prøve mer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...