Gå til innhold

Diskusjon om og rundt Beyond: Two Souls

LarZen

Anbefalte innlegg

Er ikke stor fan av QTE, men noen ganger funker det. Storkoste meg både med Fahrenheit og Heavy Rain, og vil nok gjøre det samme med Beyond. Som stor fan av filmmediet synes jeg det er utrolig interessant å få en slags interaktiv film, som jeg har skrevet endel ganger. Ser for meg at dette kommer til å være stort i fremtiden.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er lydsporet som følger med SE digitalt eller på disc?

Lydsporet er digitalt og lastes ned via psn :) Du får med en psn kode som unlocker alt som hører med special edition.

_LarZen_:

Bestiller tilnærmet alltid på Gamezone. Er ikke alltid de billigste (nesten dog), men har strålende service, prisgaranti hvis du prater med dem, 999/1000 ganger (cirka :p ) har spillene kommet SENEST på releasedagen, og generelt gjort meg mer enn fornøyd siden jeg ble kunde :D

Endret av NrNine
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg fikk spillet på lørdag, men har ikke "turt" å spille det enda, vil ikke si jeg har for høye forventninger eller noe sånt, men dette er en av de spillene der jeg personlig gleder meg ganske over middels til å oppleve dem. Da ender jeg ofte med en snedig mental sperre som gjør at jeg føler alle ting må være på plass før jeg begynner å spille, indre fred og harmoni osv. :p Begynner kanskje i natt da jeg har snudd døgnet på hodet og begynner å føle meg klar!

Lenke til kommentar

Karakterene er som med Heavy Rain, over hele spekteret... Er klart at det er en sjanger som ikke faller helt i smak hos endel anmeldere.

Men om Heavy Rain er noen indikasjon på hva en får så bli det nok ikke noen nedtur.

Karakterene til Heavy Rain var stort sett positive over hele spekteret, og dette er basert på mye av det samme.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...