LarZen Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Beyond: Two Souls Dette er et nytt spill fra utviklerne Quantic Dream som ga oss Fahrenheit og Heavy Rain. Akkurat som dem tidligere spillene er det stor fokus på historie formidling og bane brytende grafikk og realisme på Playstation 3. Finner du bilder,film klipp eller annen informasjon rundt spillet så er dette plassen å samle det på. 1 Lenke til kommentar
storeelg Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Syntes forøvrig det så veldig døllt ut, ikke noe banebrytende her. Er Quantic Dream den nye "Peter Molynoux" (ja jeg veit, spelling...har egentlig sverga å ikke ta denne dustens navn i munnen)... Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 6. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2012 Intervju med David Cage Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 7. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2012 VG snakker med David Cage. http://www.vgtv.no/#!id=53740 Lenke til kommentar
NrNine Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Om det langt ifra var ett av de teknisk beste spillene jeg har spilt, så hadde jeg likevel noen av mine beste spillopplevelser med Heavy Rain. Derfor fikk jeg en bølge av glede og forventninger over meg når jeg satt å så på konferansen, og dette spillet ble presentert. Ett av E3`s høydepunkter for min del. Å si at jeg gleder meg er en underdrivelse Lenke til kommentar
g.i.r.l. Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 (endret) Får håpe cage får laget et spill der historien henger litt i sammen denne gangen. Til å være så historiebasert, er ikke Heavy rain mye å skryte av, selv om det forsåvidt er en interessant opplevelse. Noe annet jeg stusser over med Beyond, er hvor actiontungt det virker. Virker nesten som et spill de like gjerne kunne ha laget mer tradisjonelt actionspill av, ala uncharted (uten videre sammenligning). Skuffende når Cage sitt mål liksom skal være å bringe fram mer "ekte" følelser, enn i spill flest. Dog såklart vanskelig å si noe sikkert utifra det vi har sett hittil. Endret 14. juni 2012 av g.i.r.l. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Gleder meg, tror det her blir bra. Elsket Fahrenheit, syntes Heavy Rain var jævla bra, men litt skuffende, så for meg blir det her garantert et kjøp den dagen det kommer. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 1. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2013 Gleder meg ikke mindre nå liksom..... Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Blir knallere enn pultost! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 (endret) Sheeeeeeeeeeeet EDIT: Fikk ikke til videoen fra GT, fant den fram på youtube. Endret 28. april 2013 av Maury Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 Ser jævla fett ut. Gleder meg som faen. Lenke til kommentar
Brawler Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 De lover rundt 10 timer med gameplay. Det er noen timer mer enn Heavy Rain. Håper historien er bra. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Beyond: Two Souls Special Edition Exclusive steel book premium packaging Additional playable scene (30 mins gameplay) Behind the scenes videos Game soundtrack PS3 Dynamic Theme PSN Avatar Bundle Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Additional playable scene ja. Så jævla idiotisk. Kan de ikke la alle få nye hele spillet, og heller gi ut special edition med litt ekstra snacks utenom? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Enig der. De ekstra 30 min bør legges ut på PSN slik at alle kan kjøpe det. Kommer nok til å kjøpe Special Edition, men da mest grunnet lydsporet. Heavy Rain hadde et fantastisk lydspor, og jeg regner med Beyond også får det. Håper Normand Corbeil faktisk fikk fullført det da. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 http://www.youtube.com/watch?v=cCoM9qDrK_I Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 2. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2013 Direkte ifra premiere av spillet i Paris. http://www.youtube.com/user/sonyplaystation?v=cz8O4rH6qDM&feature=share Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Fikk sett demoen i går, må si at QTE ødelegger mye for meg. Synd, for det virker som en spennendes film/spill. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Det er jo hele greia, en slags interaktiv film. Jeg elsker det. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Jeg vet du elsker det kjære. Men QTE er ikke noe for meg. Sånn er det bare. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå