Gå til innhold

Diskusjon om og rundt Beyond: Two Souls

LarZen

Anbefalte innlegg

post-5372-0-64045800-1338982335_thumb.jpg

Beyond: Two Souls

Dette er et nytt spill fra utviklerne Quantic Dream som ga oss Fahrenheit og Heavy Rain. Akkurat som dem tidligere spillene er det stor fokus på historie formidling og bane brytende grafikk og realisme på Playstation 3.

Finner du bilder,film klipp eller annen informasjon rundt spillet så er dette plassen å samle det på.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om det langt ifra var ett av de teknisk beste spillene jeg har spilt, så hadde jeg likevel noen av mine beste spillopplevelser med Heavy Rain. Derfor fikk jeg en bølge av glede og forventninger over meg når jeg satt å så på konferansen, og dette spillet ble presentert. Ett av E3`s høydepunkter for min del. Å si at jeg gleder meg er en underdrivelse :)

Lenke til kommentar

Får håpe cage får laget et spill der historien henger litt i sammen denne gangen. Til å være så historiebasert, er ikke Heavy rain mye å skryte av, selv om det forsåvidt er en interessant opplevelse.

Noe annet jeg stusser over med Beyond, er hvor actiontungt det virker. Virker nesten som et spill de like gjerne kunne ha laget mer tradisjonelt actionspill av, ala uncharted (uten videre sammenligning). Skuffende når Cage sitt mål liksom skal være å bringe fram mer "ekte" følelser, enn i spill flest. Dog såklart vanskelig å si noe sikkert utifra det vi har sett hittil.

Endret av g.i.r.l.
Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...
  • 4 måneder senere...
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...