Joachim_F Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Uncharted-skapernes neste storspill kommer ikke i 2012. Les hele saken Lenke til kommentar
ElBarto Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Oi... Gleder meg. Så meget bra ut! Lenke til kommentar
Tamingo Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Hadde lyst at den skulle komme i år Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Må bare få ut hvor stolt jeg er av at jeg klarer å holde meg unna all media for dette spillet! Det eneste jeg til nå har fått med meg er den aller første traileren. Jeg vil ikke gjenta tabben jeg gjorde med Uncharted 3 hvor jeg visste om nesten alle lokasjonene i spillet lenge før det kom ut. Denne gangen vil jeg vite minst mulig før jeg sitter med det ferdige spillet i hendene. Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Joel minner meg om Hawke fra Dragon Age 2 i artikkelbildet. Lenke til kommentar
Jypling Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Litt synd de endret utseende til Ellie, likte at hun lignet på Ellen Page. Blir nesten så jeg må skaffe meg en PS3 når jeg ser dette! Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Så fantastisk bra at de kanskje får nesten et helt år til for å fikse på spillet. Det virker som de allerede har kommet veldig langt, så dette kan bety at de virkelig tar seg god tid for å lage et kjempespill. Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 De begynte visst rett etter UC2 kom ut (2009), så tid, det får de :-) (Activision/EA, take note) Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 De begynte visst rett etter UC2 kom ut (2009), så tid, det får de :-) (Activision/EA, take note) Så hvis et kvalitetsstudio som Naughty Dog bruker 4 år på et spill, da må det nesten bli bra. Lenke til kommentar
ZiggyStardust Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Hvorfor må "helten" være en dust som egentlig hadde tenkt å forlate jenta, men lover den døende blahdiblaaaahhhhh... Kan ikke den jeg spiller for en gangs skyld være en ok fyr eller dame som gjør ting fordi det er greit å være kul mot andre? Sheesh Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Hvorfor må "helten" være en dust som egentlig hadde tenkt å forlate jenta, men lover den døende blahdiblaaaahhhhh... Kan ikke den jeg spiller for en gangs skyld være en ok fyr eller dame som gjør ting fordi det er greit å være kul mot andre? Sheesh The reluctant hero. Fordi det høres kult ut vel. Lenke til kommentar
ZiggyStardust Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Det var kult en gang i tiden. Nå er det bare en slitt klisje. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå