Joachim_F Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Dead State-utviklerne har startet Kickstarter-kampanje. Les hele saken Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 På tide å bli fattig igjen! Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Dårlige reward tiers da. Eneste grunn til å gi over 15 er om du vil gi 750 for å bli en frekk non-ally (foretrekker det over zombie, hadde jeg vært rik). Er jo ikke noe poeng med forum badges for folk som ikke er interessert i forumet... Lenke til kommentar
TMfrantic Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Oi, dette spillet hadde jeg jo helt glemt. Frem med visa'n Lenke til kommentar
Licht Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Er altruistisk nok til at eg er nøgd med å få spelet på denne sida av Ragnarok, reward tiers or no. Lenke til kommentar
Brawler Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Det kan være bare meg men det at de var bunkret opp i en skole minnet meg veldig om "Fallen Skies" tv-serien. Lab-rommet lignet veldig, og det at det handler mer om dramaet innad i gruppen enn bare å drepe monstre. Forskjellen der var at det var aliens og ikke zombies. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Dead State har vore i aktivt produksjon sidan iallefall 2009 - omtrent samstundes som sjølve idéen om Falling Skies dukka opp. Det er nok berre deg. Lenke til kommentar
Brawler Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Ok, det var uansett ikke ment negativt. Lenke til kommentar
kmatis Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Det er jo The Dead Linger som er det store! Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Det er jo The Dead Linger som er det store! Bør nok kjøpe deg Vampire the Masquerade: Bloodlines og endre kommentaren din etter du har spilt det noen timer. Lenke til kommentar
kmatis Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Tenkte av Zombie-spill som kommer. Men nå går det i Arma II: DayZ!! Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Nesten halvveis allerede! Håper på flere godoppdateringer snart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå