Prinlezz Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Hei! som Tråden sier skal jeg ha nye joggesko, busjettet ligger på 1000 kr (går opp litt viss det trengst) tenker jeg skal kjøpe på amazon, siden jeg skal kjøpe meg litt andre ting og (fritidssko og caps). har sett litt på nike freerun+2, lurer på om disse er bra (leter etter folk MED erfarig helst ) eller om dere kan tipse til andre joggesko i denne prisklassen ? Lenke til kommentar
Anderspr0 Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Jeg har de "nye" nike skoene som alle bruker. Disse anbefales på det sterkeste. Husket ikke navn, men du vet garantert hvilke jeg mener på. Jeg har de i mørke grå med grønt nike merke og såle Lenke til kommentar
Prinlezz Skrevet 6. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2012 Jeg har de "nye" nike skoene som alle bruker. Disse anbefales på det sterkeste. Husket ikke navn, men du vet garantert hvilke jeg mener på. Jeg har de i mørke grå med grønt nike merke og såle Glemte å si det, men de skal brukes til jogging, prøvd å jogge 1 times økt med dem ? Lenke til kommentar
Ekornrotta Scrat Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 De har sikkert noen kule på Europris eller Nille. Spesielt designet for din fot. Lenke til kommentar
Anderspr0 Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Nike Free Run heter de. Har brukt de siden november eller noe, hver eneste dag. Funker fett (jogging) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå