fotogigen Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Sint havørn Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Slettamann Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Bedre kan det vel neppe bli av ørnehodet. Og du satte ny nærhetsrekord når det gjelder ørn? Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 6. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2012 Takk, takk.. på det nærmeste var den 5 meter fra skjulet... da var det viktig å ikke bevege på objektivet... utrolig sky fugler desse fuglene..og da er det jo ekstra spennende :=) Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Ubetalelig - for et uttrykk og for en blikkontakt! Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Nydelig bilde av havørnen. Dette er en sjanger du nå mestrer til fingerspissene. Flott! Lenke til kommentar
PerUlv69 Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Utrolig skarpt og fint. Flott bakgunn. Fantastisk. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Hva skal man kritisere på her da? Att den ser olm ut???..hehe.Virkelig bra.Men lurer jo på om du fikk med hele Ørn'a? Ikke att kompen her var noe å si på,heller meg som er nyskerrig;) Lenke til kommentar
kjikvadrat Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Om ikkje dette er ein seksar, så er ingenting det. Fantastisk godt gjort! Lenke til kommentar
h-a Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Her har du kommet nært, ja. Fine detaljer. Litt hardt lys, kanskje. Tøft bilde. Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 (endret) Helt innertier Geir Magne ! Og jeg skal til Smøla neste uke og blir der i 2 uker, gleder meg . Endret 6. juni 2012 av TerjeSolheim Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Likte bilde meget godt,kraftigt uttrykk og liv i bilde,synest du har funnet en fin komp/klipp, Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 En skikkelig tøff positur og et herlig uttrykk! Teknisk veldig så bra også! Et av dine absolutt beste dette! 5'er herfra! Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Stilig og utrykksfullt - treffer iallefall meg - må jo bare stoppe opp å kikke på det flere ganger Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 6. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2012 Tusen, tusen takk for alle positive kommentarer:-) setter stor pris på det. Jeg har mange bilder av hele ørnen, men velger å presentere portrett siden jeg synest det er tøffest. Terje, jeg anbefaler deg å kontakte audun lie dal når du skal til smøla... Han er veldig bra guide for ørnefotografering. Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Takk for tipset GM men det blir ikke ørnesafari på meg i år..er på Smøla hvert år men i år, kun for å fiske..vi kunne jo møtes ett år, du bor jo ikke så langt unna ? Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 6. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2012 Sikkert flott med havfiske på smøla... Jeg bor nok noen timers kjøring fra smøla... Men det hadde selvfølgelig vert gøy å treffes en gang :-) har planer om en smølatur for å fotografere havørn fra båt... Blir vel ikke før neste år:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg