svenzini Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 `Når jeg vil starte maskinen på nytt eller slå den av så forblir den i windows lenge og til slutt så går alle ikonene vekk og den bare står stille i Windows bilde?? Hva må jeg gjøre TAKK Mvh:THomas Svensen Lenke til kommentar
Destro Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Er det du som har installert pc. vis var det noe problemer eller gikk alt smertefrit? og vilket opprativ system gjelder det? Den enkleste løsningen er egentlig å reinstallere opprativ systemete. eller prøv å oppdatere det med en sp! vis det er win2000 eller winxp Lenke til kommentar
svenzini Skrevet 29. august 2003 Forfatter Del Skrevet 29. august 2003 Hei. Hvor fpr jeg tak i sp??? jeg kjører xp, og alt funket fint når jeg bygget den selv Lenke til kommentar
Destro Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 microsoft har det på oppdaterings sidene sine. "Service Pack virker bare så lenge du har en orginal xp key!" Det andre som kan ha seg at det craser er vis du ikke bruker en orginal cd men en pirat copy! Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Dersom du har en lovlig XP med nøkler og slikt i orden kan du bruke windows update som du finner i blant annet kontrollpanelet til å oppdatere til SP1. Har du lagt inn driverne til hovedkortet ditt? Kansje det hjelper. Lenke til kommentar
svenzini Skrevet 29. august 2003 Forfatter Del Skrevet 29. august 2003 takker for hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå