Joachim_F Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Det ambisiøse spillet plages fortsatt av tekniske utfordringer. Les hele saken Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 arg, kan de ikke få ut dette spillet snart så jeg har en veldig god grunn til å kjøpe en ps3. Lenke til kommentar
g.i.r.l. Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Med litt oppdatert grafikk kan det være et fint lanseringsspill til PS4, men selv skulle jeg ønske det kom til PS3. Har ikke noen stor interesse av å kjøpe nye konsoller, ihvertfall ikke ved lansering, men med det The last guardian blir det vanskelig å holde seg. Lenke til kommentar
Feskinger Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Blir overrasket om dette dukker opp i det hele tatt. Og, om det gjør det, om Uedas visjon kommer til å være i behold. Synd hvordan noen av denne generasjonens mest interessante spill ser ut til å forsvinne ut i det obskure (Devil's Third er et annet eksempel). Lenke til kommentar
Oberlai Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Ser for meg at det fortsatt er et par år unna, ville satset på PS4 uten tvil! Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Hva er det med Ps3 ekslusive spill og bli så forbanna utsatt! Er det rart Xbox leder, FF Versus, som begynner og bli nært Duke Nukem Forever sin tid.. Metal Gear 5 som ble helt kaos og endte som en kanselering, og gav det til andre, så nå må vi vente mange år til nytt Metal Gear The Last Guardian som skulle komme ut 2 år siden. Jeez mange andre spill og som folk ikke gidder og jobbe med, Ps 4 burde ha nytt FF spill nytt Metal Gear og noe intressangt samme året som maskinen slipper ut for jeg skal ha et ordentlig spill og ikke disse piss adventure shooter fps spillene som alle skriker etter fortiden Jeez Fra en frustrert Playstation hardcore fans Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå