Joachim_F Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Zombiene er vanskelige å bli kvitt. Les hele saken Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Flott! Bare de finpusser på slosse-mekanismen of fikser noe så ikke zombiene autolevler med deg så blir det her fantastisk! Jeg vil gjerne være totalt Overpowered når jeg står med ett maskingevær og burde da ikke ta 3 magasin å felle en zombie. Jo høyere level, jo flere zombier og mindre ammo =D Go go Deep Silver! =D 1 Lenke til kommentar
Licht Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Er vel Techland du må heie på. Men ja, det er eit latent klassikarpotensiale i Dead Island, så får vi sjå om dei kan hente det ut. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Go Go Deep Silver som presser Techland til å lage flere spill! Bedre? Lenke til kommentar
Oberlai Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Spilte igjennom hele greia uten problemer. Utrolig bra spill, god underholdning, tar imot en oppfølger med åpne armer! Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Synd jeg aldri orket å fullføre spillet. Ble bare "Meh" når jeg kom til del 2 av spillet med kirken og byen. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Kanskje vi kan få et spill da hvor man ikke dreper sistebossen på et slag. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Nei takk! Dead Island var bare bortkasta penger for min del. Lenke til kommentar
Yngve05 Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Tror bare det kan bli bedre enn eneren. Trenger bare andre områder og historie, kanskje litt forskjell på klassene og hvis de så klarer å utgi det spillet uten store bugs blir det nok et bra spill. Det som i mine øyne gjorde DI dårlig var bugs og problemer med co-op, så hvis de får fikset de tingene blir det nok et kjøp fra min side. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Ble ikke Dead Island en vanvittig flopp? Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Nei, den solgte jo sinnsykt mye til å være såpass "ukjent" Nå skal jo intro-videoen ha mye skryt for det da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå