ulf1 Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 (endret) Jeg er for tiden deltidselev på min gamle videregående skole. Har matte s1. Kom opp i skriftlig eksamen, og den har jeg hatt. Neste torsdag er det muntligtrekk, og det er ingen på skolen som kan svare meg på om jeg kan bli tatt opp eller ikke (har ikke fått tak i studieleder). Er det noen der ute som vet om jeg kan bli tatt opp i matte s1 muntlig også? På vitnemålet er det jo tross alt bare en "bolk" for eksamenskarakter (også står det S eller M bak) og s1 er jo et 2. klassefag, og i 2. klasse kommer man jo sannsynligvis bare opp i ett fag. Får såklart bare beskjed om å vente å se, men hater å gå rundt å ikke vite!! Endret 6. juni 2012 av ulf1 Lenke til kommentar
Amarena Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 (endret) edit Endret 15. juli 2012 av Amarena Lenke til kommentar
ulf1 Skrevet 6. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2012 ingen som vet? :/ Jeg er langt ifra sikker, men jeg var også deltidselev i et matematikkfag i fjor. Kom opp i skriftlig, og fikk etter det beskjed av læreren min om at jeg kunne ta sommerferie. Okei! :-) Håper virkelig at det er likt her. Irriterende når man ikke kan få svar fra skolen... må bare sitte å vente i stedet for å ta på meg ekstravakter på jobb feks. Men er vel best å bare vente Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå