Lowtech Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Jeg kan få kjøpt et komplett nytt Vapochill system (generasjon 1 = classic?) med litt ekstra tilbehør (harddisk holder bl.a.) til kr. 2500,- Vet det er i alle fall 2 nyere modeller etter denne, men de er jo også vesentlig dyrere. -Synes dere dette er et godt kjøp? -Hva er i tilfelle bakdelen med generasjon 1 i forhold til de nyere modellene, rent bortsett fra kjøle-effekt? På forhånd takk! Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Det er vel til en gammle socket regner jeg med... Lenke til kommentar
Lowtech Skrevet 29. august 2003 Forfatter Del Skrevet 29. august 2003 Hmm det er jeg jaggu ikke sikker på? Det skal i alle fall være til AMD socket, og Vapo'en er av den modellen med hvit front og rød stripe... Noen som har noen erfaringer med den? (Har null peiling på Vapochill, men det virket som et bra tilbud...) Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Du bør hvertfall sjekke at den er til rett socket før du kjøper! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Vil vel nesten anta at det er et godt kjøp ja. Vapochill har liksom alltid vert ekstrem-kjøling, så om den kjøler 10% mindre ekstremt enn en heilt ny vapo (til ca 6000 ?) trur eg ikkje du merker så stor forskjell på akkurat det - Arve Lenke til kommentar
Lowtech Skrevet 29. august 2003 Forfatter Del Skrevet 29. august 2003 Ja selvfølgelig må jeg det Men med "gammel socket", mener du noe annet enn socket A som AMD kjører med nå? Selv om denne Vapochillen ikke er den nyeste som er nå, skal den ikke være eldre enn ca. 1 år gammel, men allikevel ubrukt.. Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 ok, men ville sjekka først.. det hørs jo meget bra og billig ut.. Lenke til kommentar
Lowtech Skrevet 29. august 2003 Forfatter Del Skrevet 29. august 2003 Vil vel nesten anta at det er et godt kjøp ja. Vapochill har liksom alltid vert ekstrem-kjøling, så om den kjøler 10% mindre ekstremt enn en heilt ny vapo (til ca 6000 ?) trur eg ikkje du merker så stor forskjell på akkurat det - Arve Ok, regna med noe sånt jeg og, men greit å få litt flere perspektiver. Takker for alle svar! Lenke til kommentar
henriksern Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 ville tro de nyere vapochillene har chillcontrol, og de eldre ikke har? hvis jeg ikke tar helt feil.. Lenke til kommentar
Lowtech Skrevet 30. august 2003 Forfatter Del Skrevet 30. august 2003 ville tro de nyere vapochillene har chillcontrol, og de eldre ikke har? hvis jeg ikke tar helt feil.. Kjøpte Vappo'en, er den typen med hvit front og rød stripe, og den har oxo chill kontroll. Fikk med 2 ekstra HD holdere og en slik rød stripe til fronten (hva skal man med den...). Tror denne modellen kom i 2001 ca. Bakdelen er det U type lokket hvor man må ta av hele, men men... Er i alle fall fornøyd, trenger bare ei litt grom strømforsyning nå så skal det bygges :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå