Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Liker uttrykket, mot det lyse. Form og detaljer kommer godt med, selv om ikke spesifikk macrooptikk er i bruk.

Takker.Nå er dette objektivet ett macro objektiv..eller rettere sagt det har en macro funksjon,men ikke ekte macro objektiv altså..og med en mellom ring,vil det bli;);)

Stilig!! En flott 'akvarell'.

Tusen takk;)

Lenke til kommentar

Det vart eit fint bilde i at du har funne ein fin måte å forme det på --og nyderleg farge/skarphet som skiner igjennom

Tusen takk;)

Hva kan en si når så mange ord er brukt før...Nydelig vakkert! :)

Det er sånne bilder jeg gjerne vil ha på min vegg :)

Tusen takk..kjøpe??..bare 20.000...hehe..eller bytter i ett Nikon D800????;););)

Lenke til kommentar

Det vart eit fint bilde i at du har funne ein fin måte å forme det på --og nyderleg farge/skarphet som skiner igjennom

Tusen takk;)

Hva kan en si når så mange ord er brukt før...Nydelig vakkert! :)

Det er sånne bilder jeg gjerne vil ha på min vegg :)

Tusen takk..kjøpe??..bare 20.000...hehe..eller bytter i ett Nikon D800???? ;);) ;)

All kunsten jeg har på veggen hjemme har jeg fått..... ;-)

--------

Men har tenkt mange ganger når jeg har sett mange av bildene dine at det må være supre gaver til bryllup og andre store høytider..... :) Spesielt for de med hjertet til Drammen :)

og mange andre og :)

Endret av Jentungen 1
Lenke til kommentar

Helt nydelig! :) Jeg liker veldig godt det rene uttrykket her, med de fine detaljene og de kjølige fargene mot den lyse bakgrunnen. Det er noen små hvite "stjerneskudd" enkelte steder - hva er det?

Kunne kanskje vært enda bedre om du hadde fått bort blomsten i venstre hjørne, og det lille som er av en blomst i venstre kant...? ;)

Lenke til kommentar

stilig, liker den utbrendte bakgrunnen. Vinkelen og kamera standpunktet er også bra.

Tusen takk;)

Helt nydelig! :) Jeg liker veldig godt det rene uttrykket her, med de fine detaljene og de kjølige fargene mot den lyse bakgrunnen. Det er noen små hvite "stjerneskudd" enkelte steder - hva er det?

Kunne kanskje vært enda bedre om du hadde fått bort blomsten i venstre hjørne, og det lille som er av en blomst i venstre kant...? ;)

Tusen takk;)

Det er noe stjerner jeg la på,men ser det kom litt på bakgrunnen også,og de skulle ikke vært der.Blomsten nede i hjørnet ja..tenker det samme som deg,så skal se på det;)

Lenke til kommentar

stilig, liker den utbrendte bakgrunnen. Vinkelen og kamera standpunktet er også bra.

Tusen takk;)

Tusen takk;)

Det er noe stjerner jeg la på,men ser det kom litt på bakgrunnen også,og de skulle ikke vært der.Blomsten nede i hjørnet ja..tenker det samme som deg,så skal se på det;)

Om du fjerner blomsten i hjørnet, vil du legge ut V2 da? Er litt nysgjerrig på det. Jeg tror ikke jeg ville tatt bort blomsten fordi jeg synes det skaper liv i bildet. Og så synes jeg blomsten som er på hell sammen med at den er utydelig skaper kontrast i bildet. Det jeg tror kanskje kunne vært tatt bort var det grønne helt nederst i venstre hjørne. Alt er sikkert en smaksak, og kanskje like fint begge deler ? Om du gjør endringer,,,,,,hadde det vært morsomt å se resultatet,,,,???
Lenke til kommentar

Flott bilde av petuniaen (eller noe lignende)!

Likte kompen med innslag fra siden og den hvite bakgrunnen! Den nede til venstre virker litt slapp, men ellers så er det et trivelig blomsterbilde! God 4'er! :)

Takker;)

Tusen takk;)

Tusen takk;)

Om du fjerner blomsten i hjørnet, vil du legge ut V2 da? Er litt nysgjerrig på det. Jeg tror ikke jeg ville tatt bort blomsten fordi jeg synes det skaper liv i bildet. Og så synes jeg blomsten som er på hell sammen med at den er utydelig skaper kontrast i bildet. Det jeg tror kanskje kunne vært tatt bort var det grønne helt nederst i venstre hjørne. Alt er sikkert en smaksak, og kanskje like fint begge deler ? Om du gjør endringer,,,,,,hadde det vært morsomt å se resultatet,,,,???

Har sett å det men ble ikke bra..eller overgangen ble ikke bra;)

Sto seg godt dette bilde,akvarell som Torhild skriver.topp med stjernene.leser nedover og tror bilde hadde vert tent med og ta bort den en ser litt av.

Takker;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...