kjikvadrat Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Pålen mellom beina Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Dette liker jeg veldig godt! Jeg liker at man har pålen som hvilepunkt i bildet. Beina, og jeans med sterke farger som trekker oppmerksomhet. Og spesielt liker jeg vannet, og plankene med forskjellige lengder som gir en fin overgang. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Småskøy gir vist tydelig resultater..meget bra i komp og farger;) Lenke til kommentar
karoald Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Flott påfunne bilde-stili-mykje gode/fine farger Lenke til kommentar
kjikvadrat Skrevet 6. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2012 Artig Var ikkje førebudd på dette Takk. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Orginalt og bra utført "stunt"! Likte komposisjonen! Viktig å bruke fantasi og la innfallene råde av og til! Bra teknisk utførelse også forresten! Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Klart fint med en spennende komp som gjør en ser litt etter.lurte mlitt på om det skulle vert bare hud,kutt rett under buksene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg