Geir Kristiansen Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Venuspassasjen. Bildet er fjernet. Beskrivelse: Venuspassasjen sett ifra Bodø. 105 år til neste mulighet til å feste dette på "brikken" Venus er en planet på størrelse med jorden,..... Evalueringsnivå Visning: Jeg ønsker å vise frem mitt bilde og få hyggelige tilbakemeldinger. Jeg setter pris på om du forteller kort hva du liker med bildet. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Hehe! Jeg fikk faktisk sett på det med kikkert fra brua her ombord nå i kveld (meksikansk tid). Det var litt kult igrunn å tenke på at man faktisk sto å så på en planet LANGT der vekke. Lenke til kommentar
h-a Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Bra formidling av morsom opplevelse. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Greit formidlet av hendelsen! Artig å se bilder for oss som ikke så annet enn et grått skydekke iallefall! Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 God føling her hvor stor sola er i forhold til jorda,og så må det vere kjekt å ha ett bilde av begivenheten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg