IntelAmdAti Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Jeg har ikke fått Rage til å virke tidligere i år/fjor og gjorde et nytt forsøk i kveld men har ikke hatt hellet med meg. Jeg har en i7-980x cpu, 12gb ram, Radeon 5970 grafikkort. Windows 7 64bit OS. Har prøvd det meste av innstillinger, Crossfire aktivert og deaktivert, laveste grafikk og lignende. Spillet lagger veldig samme hva jeg gjør. Installerte ny skjermkortdriver i dag, 12.6 Beta, brukte driver-sweeper før jeg installerte dem. Er det noen andre som også har problemer med Rage? Eventuelt noen som har fått det til å virke? Vurderer å bare formatere pcen nå og se om det hjelper. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Jeg hadde problemer med Rage rett etter installasjon, men fikk det fikset etter patch og noe tweaking av instillinger hvis jeg husker rett. Ville gjort et søk på google for å finne poster angående samme problem, du finner nok noe relativt fort tenker jeg da mange har hatt slike problemer. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 6. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2012 Har gjort et søk og prøvd ulike innstillinger, ser at AMD ha lansert en Rage-patch men den tar 130Mb og jeg tror den vil overwrite den vanlige patchen. Er ikke aktuelt å reinstallere patcher hver gang jeg skal spille Rage.. Skal lete videre i kveld tenker jeg, det jeg er interessert i er om noen med tilsvarende hardware har fått spillet til å virke, og isåfall hva slags patcher/fixes de bruker. Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Derfor jeg av og til foretrekker konsoll, da vet man at spillet fungerer. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 6. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2012 Derfor jeg av og til foretrekker konsoll, da vet man at spillet fungerer. Og du er ikke alene... Slik ser Rage ut på pcen min http://www.youtube.com/watch?v=JPviQfVJHiM&feature=youtu.be Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 8. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2012 Har formatert pcen og lagt innpå alt på nytt. Rage virker nå Kjører ganske greit men jeg må slå av "Texture Detail", er det slått på lagger det selv i lav oppløsning med lavest mulig grafikk ellers. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 8. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2012 Har kjøpt et GTX 670 kort og overklokket dette. Natt og dag forskjell i Rage, veldig god grafikk. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Har ikke fått Rage til å funke selv. Enten så kjører det 2fps, eller så mangler det textures all over. Forbanna drittspill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå