Fleskelars Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Dagens unge håpefulle vet ikke hvor bra de har det , slutt å sutre. De drukner i spill av god kvalitet. Det var verre med oss som var unge på 80-tallet 1 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 (endret) Må innrømme at jeg hadde mer glede av spillene når jeg vokste opp på 90 tallet enn det jeg har nå C64 \ nes nintendo \ ps1 osv var jo kjempeartig! Endret 9. juni 2012 av Merko. Lenke til kommentar
fenele Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Dagens unge håpefulle vet ikke hvor bra de har det , slutt å sutre. De drukner i spill av god kvalitet. Det var verre med oss som var unge på 80-tallet Ja de har det fantastisk med nyeste CoD og andre sitty console spill du Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Dagens unge håpefulle vet ikke hvor bra de har det , slutt å sutre. De drukner i spill av god kvalitet. Det var verre med oss som var unge på 80-tallet Ja de har det fantastisk med nyeste CoD og andre sitty console spill du Sikkert mer underholdende enn Tetris. Lenke til kommentar
fenele Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Dagens unge håpefulle vet ikke hvor bra de har det , slutt å sutre. De drukner i spill av god kvalitet. Det var verre med oss som var unge på 80-tallet Ja de har det fantastisk med nyeste CoD og andre sitty console spill du Sikkert mer underholdende enn Tetris. Jeg spiller heller Tetris enn nyeste CoD. Faktisk spiller jeg Tetris den dag i dag på tetrisfriends. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Tetris? Jeg spiller Mahjong på 3DSen. Der snakker vi klassiker. Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Kjæresten liker å kjøpe spill dagen de kommer ut. De to siste er Battlefield 3 og Diablo 3. Battlefield 3 manglet keybindings som gjorde at hun ikke fikk spillt uten å måtte lære seg keybindingene sine på nytt (etter 10 år med FPS). Dette ble fikset en god stund etter launch. Diablo 3 skulle vi spille samme på launch-dagen. Hun fikk logget inn etter et par timer, jeg kom aldri inn. Det har vært endel krøll etterpå også, f.eks at spillet er nede for patching, eller at man må bruke 15 min for å få logget inn. Jeg er rett og slett enig med trådstarter, det lønner seg å vente. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Haha, du klager over at du ikke kunne logge inn i Diablo 3 på release dagen? Seriøst? Det aller meste ordnet seg etter noen få dager. Jeg spiller det nesten daglig, og har ikke hatt problemer på godt over to uker. Lenke til kommentar
fenele Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Jeg hadde nå problemer fremdeles etter 2 uker. Moro å få spilt et single player spill kun når Blizzard vil at jeg skal gjøre det. Søppel Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Haha, du klager over at du ikke kunne logge inn i Diablo 3 på release dagen? Seriøst? Det aller meste ordnet seg etter noen få dager. Jeg spiller det nesten daglig, og har ikke hatt problemer på godt over to uker. Det gjorde det vel ikke, det var masse nedetid de to første ukene. AtW Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Du visste godt at Diablo 3 måtte være online lenge før du kjøpte det, og du burde absolutt ha klart å forstå at det kom til å bli problemer med launch. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Du visste godt at Diablo 3 måtte være online lenge før du kjøpte det, og du burde absolutt ha klart å forstå at det kom til å bli problemer med launch. 2 uker senere er ikke "ved launch", og uansett om man mener det er som forventet, så er det rett og slett feil at det "aller meste ordnet seg etter få dager". AtW 1 Lenke til kommentar
Fleskelars Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Men trådstarter har et poeng. Hvis man har litt tålmodighet så skader det ikke å vente litt. Er jo flust med spill der ute. Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 (endret) Du visste godt at Diablo 3 måtte være online lenge før du kjøpte det, og du burde absolutt ha klart å forstå at det kom til å bli problemer med launch. Argumenterer du nå, akkurat som meg for at man ikke burde kjøpe spill ved launch? Så å si alt av spill er jo online nå, så siden produsentene ikke klarer å levere, så får jeg heller vente litt med å kjøpe framover. Endret 15. juni 2012 av blackbrrd Lenke til kommentar
Jajakanskjedet Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Ser ingen grunn til å vente om du hvet du skal ha spillet uansett. Om du er usikker på om spillet blir bra, kan du vente en uke eller to for å se reviews etc, se om det er noen problemer med spillet osv. Lenke til kommentar
Jajakanskjedet Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Selv om du ikke liker et spill betyr ikke dette at spillet er dårlig, som jeg ser i mange poster i denne tråden. CoD spillene er gode spill alle sammen, selv om du har hatt en dårlig erfaring med det betyr ikke det at spillene er dårlige. Lenke til kommentar
fenele Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Selv om du ikke liker et spill betyr ikke dette at spillet er dårlig, som jeg ser i mange poster i denne tråden. CoD spillene er gode spill alle sammen, selv om du har hatt en dårlig erfaring med det betyr ikke det at spillene er dårlige. Nei. Nyeste CoD er søppel alle sammen. CoD 1, 2 og 4 var gode spill som IW la litt tid i for å utvikle. Nyeste CoD og de Treyarch lager er produsert på 8mnd og er hellabad. De bruker akkurat samme motor som CoD 2 hadde og det er akkurat samme crappet gang på gang, linært scriptet gameplay. For ikke å snakke om alle MP features de fjerna pga consoles og porta tilbake til PC. Må jeg virkelig dra opp CoD 4 vs MW2 bildet igjen.. Nyeste CoD er kanskje moro hvis du er 13 år å spiller det på consolen din. Men serien er ren melking nå og det kommer $60 mappacks hvert år som kidsa kjøper, dette kommer til å fortsette helt til noen vokser opp å faktisk innser at spillet er shit nå. 1 Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Selv om du ikke liker et spill betyr ikke dette at spillet er dårlig, som jeg ser i mange poster i denne tråden. CoD spillene er gode spill alle sammen, selv om du har hatt en dårlig erfaring med det betyr ikke det at spillene er dårlige. Nei. Nyeste CoD er søppel alle sammen. CoD 1, 2 og 4 var gode spill som IW la litt tid i for å utvikle. Nyeste CoD og de Treyarch lager er produsert på 8mnd og er hellabad. De bruker akkurat samme motor som CoD 2 hadde og det er akkurat samme crappet gang på gang, linært scriptet gameplay. For ikke å snakke om alle MP features de fjerna pga consoles og porta tilbake til PC. Må jeg virkelig dra opp CoD 4 vs MW2 bildet igjen.. Nyeste CoD er kanskje moro hvis du er 13 år å spiller det på consolen din. Men serien er ren melking nå og det kommer $60 mappacks hvert år som kidsa kjøper, dette kommer til å fortsette helt til noen vokser opp å faktisk innser at spillet er shit nå. Begynner og bli lei alt snakk om konsoll port og Cod kids. Jeg spiller Battlefield 3 når jeg er alene , men når jeg er på besøk hos pappa bruker vi og fyre opp nyeste Cod og spille 4 stykker og det er kjempegøy. Det skader ikke og vente spesielt spill fra Bethesda. Skyrim 3 pack edition kommer sikkert ut, bugfri alle nye patchene som faktisk forandrer gameplay. Jeg venter på New Vegas complete edtition . Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Ser ingen grunn til å vente om du hvet du skal ha spillet uansett. Utenom å spare 2-400 kroner. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Men trådstarter har et poeng. Hvis man har litt tålmodighet så skader det ikke å vente litt. Er jo flust med spill der ute. Enig der. Senest i dag så jeg Prototype 2 på Gamestop til kr 170. Ikke verst pris for et ganske nytt spill. Og hva med nettauksjoner osv? Mange kjøper billig (aner ikke hvor de får det fra) og selger det billig på nettauksjon for en liten profitt. Man kan spare mye på det viset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå