Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er ute etter en social login plugin for phpbb forumet mitt (lar brukere logge inn på forumet med fb kontoen).

Er det noen som kjenner til en slik plugin?

Har prøvd pluginen: phpBB_Social_Network, men denne fungerte ikke

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takker for tilbakemelding!

Jeg føler at jeg må det. Tipper på at i dag er det vanskelig å få folk inn på helt nystartet forum med mindre man har mulighet til å logge på med eksisterende kontoer (gmail, fb etc). Å ha et åpent forum er naturligvis ikke aktuelt grunnet spam.

Jeg sliter litt med å finne noe som helt på nettsiden du linker til - ser en del poster hvor det snakkes om social mods/plugins, men finner ikke noen dl link til noe av det jeg har funnet.

Sannsyneligvis er det jeg som er elendig til å navigere.

Dersom det er noen som kan linke til 1 +++ plugin download (med installasjonsbeskrivelse) mottas dette med STOR takk!

Lenke til kommentar

Jeg er uenig med deg. Man må ikke ha det. Jeg hadde nok foretrukket å ikke logge meg inn med Facebook-kontoen på Diskusjon.no f.eks., og jeg vet at mange andre heller ikke ville ha gjort det. Ikke alle er interessert i å knytte hvert eneste lille fingerbevegelse de gjør opp mot sin personlige Facebook-konto. Det som gir brukere lyst til å registrere seg, er ikke at de ser et "connect with facebook"-ikon, men innholdet på forumet.

Jeg postet til phpBB sitt offisielle mods-arkiv. Du kan også sjekke her om du er interessert i ustabile og uvaliderte mods på utviklerstadiet: http://www.phpbb.com...rch/?q=facebook

Endret av MikkelRev
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...