Gå til innhold

To skjermer på 9700 AIW PRO? er det mulig?

AKIRAx77

Anbefalte innlegg

Hei, jeg hadde et radeon 9700 pro, det var defekt og jeg sendte det i retur til Komplett. Grunnen til at jeg kjøpte dette korte var pga det støttet to skjermer.

Så fikk jeg et kort i retur.....et Radeon 9700 AIW pro....da ble jeg en smuuule snurt. For det ble fort åpenbart at dette ikke støttet to skjermer. Så kom jeg over dette:

http://www.3dgameman.com/reviews/aiw_dual_...splay_main.html

Har noen andre her gjort det samme som det står i den artikkelen. Jeg vil gjerne bekrefte at det funker akkurat sånn som jeg hadde det før, at jeg hadde en ekstended desktop.

Og dere som har gjort dette....hvor fikk dere kjøpt kabelen??? Hvor mye kostet det?

Men selv om kortet er bedre enn det jeg hadde..mer features...så er jeg litt overrasket over at komplett sendte meg en annen modell enn den jeg hadde.....de må jo regne med at folk har kjøpt et skjermkort for en grunn.

AKIRA

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

etter jeg posta ringte jeg komplett kundeservice. De har slike kabler liggende, som ikke er til salgs på komplett sine sider, men som de kan sende ut til AIW kjøpere. Go figure hvorfor det ikke er bundla men.

Jeg skal si ifra på mandag om det funker slik jeg vil.

AKIRA

Lenke til kommentar

Hei, en liten advarsel til de som vil gå videre med et AIW kort.

før dere går videre så les i dette forumet:

http://3dgameman.com/forums/showthread.php...25&pagenumber=1

Det viser seg at han er den ENESTE som har fått det til...og tilogmed Steve i hardcoop er en smule småforbannet i det forumet.

Har du to CRT skjermer så kan du bare glemme det.

Men som noen også presiserer i det forumet så er det billigere og enklere å kjøpe et Radeon 7000 PCI kort til 400kr og få dual monitor suport.

AKIRA

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...