simonz1 Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 (endret) Hei! Trenger en liten dytt i riktig retning. Har kjøpt et par ledlister som skal lyse opp føttene fremme, delvis for læren sin del og delsvis fordi det er litt småsøtt. Har anskaffet meg haynes sin bok om bilen min (peugeot 306 1996) i håp om å kunne lese meg frem, kanskje skjønne koblingsskjemaet, men det gikk ikke så alt for bra. Har dere noen linker til sider som viser dette visuelt? evt linker til tuts? Setter pris på alt av hjelp! Kan jeg koble meg opp til dashbordlysene? må jeg ha ha ekstra sikringer? Mvh. Simon Endret 5. juni 2012 av simonz1 Lenke til kommentar
CFM Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Skal de lyse hele tiden eller kun når dørene er åpne? Liten vits at det lyser når man kjører... Bare å koble på nærmeste interiørbelysning slik at det lyser sammen med det andre. Lenke til kommentar
simonz1 Skrevet 8. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2012 Tenkte å koble de opp mot dashbordbelysningen evt. klokka. Alt etter som. Det som er problemet er at jeg ikke vet hva som gjøres når man "kobler de sammen med lysene". Åpner jeg bare deksler, avisolerer ledningene og kobler sammen? og litt eltape rundt? eller må jeg lage noe koblinger evt med sikringer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå