dantek Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Hei, jeg har kjøpt feil minne til min pc og spør om noen kunne trenge et sett corsair vengeance 16gb (4x4gb) 1866mhz CL9 i rød farge. De ble kjøpt nylig av meg på nettet. Kvittering følger selvfølgelig med, uåpnet/urørt. CMZ16GX3M4X1866C9R Lenke til kommentar
kal.50 Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Da må du nok legge dem ut på bruktmarkedet fordi det ikke er tillatt med kjøp og salg på forumet hvis ikke jeg tar feil.(kansje butikken du kjøpte dem på er greie og bytter dem for deg.) Lenke til kommentar
Deluze Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Hvis du handlet over nett har du 14 dagers angrerett, hvis det var i butikk pleier butikken som oftest å la deg bytte. Som kaliberet over sier er det ikke tillatt med kjøp eller salg her i forumet. -Deluze Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 (endret) Er det ikke 14 Dagers angrerett? Edit: Deluze var først Endret 5. juni 2012 av MariusJS Lenke til kommentar
dantek Skrevet 5. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2012 ny på forum, så det visste jeg ikke hehe ^^; men takk for hurtig svar. Tråden vil slettes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå