Rustymagus Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 GameCube-klassikeren gjennoppstår på Nintendos nye stuekonsoll. Les hele saken Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Dette er nok den største nyheten fra Nintendo i dag syns nå jeg! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Pikmin var et sjarmerende og morsomt spill. Synd at jeg aldri kommer til å kjøpe WiiU. Lenke til kommentar
Jofred Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Dette var (desverre) den eneste nyheten som var verd å få med seg fra Nintendo. Det blir nok ingen WiiU på meg. Lenke til kommentar
Anonym342r234erf342ewt4gawrewerfg Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Kan den dumme kineseren holde kjeft, jeg prøver å høre hva den engelske karen sier... ^^ Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Dumme kineser? Vet du hvem det der er? Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Er like greit å spille Pikmin eller Pikmin 2. De får man spilt av på vanlig wii og gamecube. Har lite lyst til å kjøpe wiiu. Har konsoller så det holder.. Lenke til kommentar
xXSteelZorXx Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Dumme kineser? Vet du hvem det der er? Nei,han vet vertfall ikke det. Han er jo ingen Kineser Må nok si: Shigeru Miyamoto virkelig fikk meg til og *giggle* i år og. xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå