TheNarsissist Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Hei, attenåring her. Jeg har ingen planer i sommer bortsett fra litt jobbing. Skal ikke på ferie med familien og mange kompiser drar på hytta, bestemor tante Olga osv... Sjekket restplass og kunne finne mange reiser rett etter sommerferien starter til mellom 2 og 3k. Lurer litt på om jeg skal gjøre det, har aldri dratt på ferie alene før, men trenger sårt litt sol og varme nå føler jeg. Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Hvorfor ikke? Har reist alene mange ganger. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 5. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2012 Vet ikke helt jeg. Er jo atten år ville vært mer naturlig å dra på fylletur med kompisgjengen. Er noe rart med å reise til syden alene som 18 åring synes jeg. Lenke til kommentar
Aksel114 Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 kan du ikke dra med deg noen kompiser en uke da? Har du lyst å reise alene har du lov å reise alene. Hørtes rett og slett bare skamchill ut og kople helt ut en uke i varmen, Alene eller ikke. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Tja, jeg ville synes det hadde vært snålt å reise alene ihvertfall. Gå på stranda alene.. resturant alene.. ut på byen alene... hadde følt meg ganske viggo Hadde hjulpet enormt hvis du ihvertfall hadde fått med deg bare EN person til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå