Gå til innhold

Søke privatskole / nettstudie?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Går du i tiende klasse? Greia er om du går i tiende og skal søke videregående får du den retningen du ønsker, altså om du vil ha studie får du det, vil du ha bygg får du det. Men er ikke sikkert at du får skolen du vil. La oss si at du vil ha studie på Elvebakken men snittet ditt holder til Ulsrud, da får du studie på ulsrud.

Lenke til kommentar

1: Media og Kommunikasjon (Noe jeg er 90% sikker på at jeg ikke kommer inn på med tanke på karakterkortet mitt - det er her jeg vil inn)

2: Service og Samferdsel (Her kommer jeg uansett inn, men jeg er litt usikker på denne)

3: Elektro

Endret av Al Capone
Lenke til kommentar

1: Media og Kommunikasjon (Noe jeg er 90% sikker på at jeg ikke kommer inn på med tanke på karakterkortet mitt - det er her jeg vil inn)

2: Service og Samferdsel (Her kommer jeg uansett inn, men jeg er litt usikker på denne)

3: Elektro

Du har rett til å komme inn på programområdet du ønsker. Om du ønsker media kommer du inn der. Dette gjelder selvfølgelig kun om du har gyldig vitnemål.

Lenke til kommentar

Jo, men jeg vil inn på en spesiell skole, men jeg hadde ikke høye nok karakterer. Jeg har ikke lyst til å ta faget på en annen skole, derfor tenker jeg på nettstudie.

Av ren nysjerrighet hvilken skole er det du ønsker så mye?

Personlig ville jeg ha gått for en lettere skole innenfor media første året, få opp snittet og kom inn der du ønsker. Er lite man kan få til uten å jobbe for det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...