Anonym259235 Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 (endret) Hvis jeg ikke kommer inn på det faget jeg vil på VGS, er det mulig å søke privatskole, slik at jeg kommer inn uansett? Endret 5. juni 2012 av Al Capone Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Man kommer inn på faget man ønsker uansett, er snakk om hvilken skole kun. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 5. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2012 Så, det er ikke for sent å søke i slutten av juni? Vet du hva det koster for privatskole, sånn cirka? Er det forskjellig fra skole til skole? Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Går du i tiende klasse? Greia er om du går i tiende og skal søke videregående får du den retningen du ønsker, altså om du vil ha studie får du det, vil du ha bygg får du det. Men er ikke sikkert at du får skolen du vil. La oss si at du vil ha studie på Elvebakken men snittet ditt holder til Ulsrud, da får du studie på ulsrud. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 5. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2012 Ja, jeg går i tiende. Tror du kanskje det er bedre om jeg bare går den linja jeg kom inn på, og heller tar en nettstudie senere? Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Hva søkte du og hva kom du til? Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 5. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2012 (endret) 1: Media og Kommunikasjon (Noe jeg er 90% sikker på at jeg ikke kommer inn på med tanke på karakterkortet mitt - det er her jeg vil inn) 2: Service og Samferdsel (Her kommer jeg uansett inn, men jeg er litt usikker på denne) 3: Elektro Endret 5. juni 2012 av Al Capone Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 1: Media og Kommunikasjon (Noe jeg er 90% sikker på at jeg ikke kommer inn på med tanke på karakterkortet mitt - det er her jeg vil inn) 2: Service og Samferdsel (Her kommer jeg uansett inn, men jeg er litt usikker på denne) 3: Elektro Du har rett til å komme inn på programområdet du ønsker. Om du ønsker media kommer du inn der. Dette gjelder selvfølgelig kun om du har gyldig vitnemål. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 5. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2012 Jo, men jeg vil inn på en spesiell skole, men jeg hadde ikke høye nok karakterer. Jeg har ikke lyst til å ta faget på en annen skole, derfor tenker jeg på nettstudie. Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Jo, men jeg vil inn på en spesiell skole, men jeg hadde ikke høye nok karakterer. Jeg har ikke lyst til å ta faget på en annen skole, derfor tenker jeg på nettstudie. Av ren nysjerrighet hvilken skole er det du ønsker så mye? Personlig ville jeg ha gått for en lettere skole innenfor media første året, få opp snittet og kom inn der du ønsker. Er lite man kan få til uten å jobbe for det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå