fsx v1.1 Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Hey! er det murlig og overføre penger ifra paypal balance og til nettbanken min?? har visa electron/leve electron Lenke til kommentar
Xprez Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 skal være en seksjon der du kan legge til konto nummeret ditt så kan du da velge å overføre pengene fra paypal til banken, men det tar et par dager fyi. Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 7. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2012 Aha. hvorfor tar det et par dager? er det mulig og legge til visa electron kortet der uten de 16 siffrene? Lenke til kommentar
Xprez Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 tar jo et par dager siden det er en utenlandsk bank da som overfører pengene, et visa electron kort får du ikke lagt til men det blir jo noe du må først gjøre om du skal handle på nett via paypal uten å overføre penger til paypal kontoen. Du trenger ikke mere enn konto nummeret ditt for å kunne overføre paypal balansen din til deg. Nå vet jeg ikke om de er kompatible med paypal men om det virker så kan du jo kjøpe et spend on visa kort på narvesen og linke det opp mot paypal. Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 7. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2012 har hørt visa electron funker! har de 16 siffrene jeg spurte ikke om hvordan man får kobla visa til paypal! Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 8. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2012 har nå adda kortet mitt til paypal min men må ha en slags 4 siffra kode? hvor finner jeg det? Lenke til kommentar
Myst Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 (endret) Beste hjelpen for deg blir om du selv går til Help-seksjonen (øverst til høyre etter du logger inn) og leser der, de har svar til aller meste. Kan du ikke godt nok engelsk, kan du endre språk til norsk under samme sted. Kan svare på siste spørsmålet ditt. Ble litt for mye tekst, så legger ved beskrivelse for hvordan du finner den koden. Endret 8. juni 2012 av Myst Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 8. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2012 (endret) Fack!! visa kortet ble sperret av paypal hva kan jeg gjøre nå? kan jeg bare ta bilder av fremsiden av kortet der navnet mitt er og sende til paypal? Endret 8. juni 2012 av fsx v1.1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå