enderud Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 lurer på hvordan jeg kan formatere eller sette datamaskinen tilbake til fabrikk instillinger? eneste problemet er at jeg ikke har windows cd'en lenger, er det en måte å fikse det på uansett? Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Ved å Søke i forumet finer du tråder som Denne. Les litt rundt og se om det er til hjelp. Lykke til! Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Noen spesiell grunn bak ønsket? De fleste pcproblemer lar seg løse uten så drastiske tiltak. Lenke til kommentar
enderud Skrevet 5. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2012 takk, skal ta en titt cerwell! Er fordi jeg har hatt datamaskinen ganske lenge, har samla opp en del ting jeg ikke har behov for, å den er blitt veldig treg. derfor ser jeg på formatering som den enkleste løsningen :-) Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Det er bare å rydde litt det. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 (endret) Er det Windows 7 du skal ha? Denne tråden var hjelpsom for meg. http://www.diskusjon...post&p=19207333 Rein Windows er mye bedre enn den Windowsen som fulgte med maskinen. Da slipper du alle de dårlige, masete demoversjonene som følger med. Endret 5. juni 2012 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå