Lamakar Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Hei. Har hatt ENDEL problemer med random bluescreens. Og som regel når jeg får disse får jeg blackscreen på startup også¨. Pleier som regel å funke når jeg tar ut og inn klokkebatteriet på hovedkortet, men denne gangen "virka" det som det funka igjen når jeg bytta ut, eller tok vekk IDE kablen som jeg har til en IDE harddisk, ikke noe annet. Er det mulig at ved dårlig IDE kobling at datan stopper, bluescreener, blackscreener? MAYBE THIS IS NOT A GOOD IDE(A)?? - Henrik Praus 1892 Lenke til kommentar
Lamakar Skrevet 5. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2012 Ifølge andre, ja. Åja, men fikk bluescreen akkurat, så var ikke IDE kablen. Greide faktisk og få TO bluescreens på rad, hvor den lagde dump files to ganger. Er dette normalt? : p Lenke til kommentar
Lamakar Skrevet 5. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2012 Får også svært sjeldent bluescreen eller noe problemer, når jeg IKKE bruker datan. Som gjør det vanskelig å gjøre det jeg nettopp vil. Bruke datan. Noe på Windowsen, eller Windowsfeil som kan gjøre dette? Alt av drivere er up to date. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå