Superdan Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 (endret) Heisann, har søkt rundt på nettet og her på forumet, men fant ikke noen som hadde det samme problemet som jeg har, eller så er jeg bare dårlig til å søke Hadde boot loop problemet med den før, så jeg prøve å installere nytt OS og alt det som må gjøres når jeg får boot loopen. Men nå etter at jeg instalerte alt via ODIN så er den bare stuck på en svart skjerm med S2 logoen også restarter den igjen, klarer ikke å gå i recovery mode eller download mode heller. Den bare restarter etter 2-3 sekunder med S2 logoen. Har heller ikke den gule varseltrekanten med et utropstegn i, som jeg hadde før. Bilde av der jeg er stuck ... Edit: la til bilde Endret 5. juni 2012 av Superdan Lenke til kommentar
Buckzie Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Hvis du ikke kommer inn på recoverymode (holde volum ned blablabla) så må du tilbake dit du kjøpte den å sende den inn. Er ikke værre enn det 1 Lenke til kommentar
Superdan Skrevet 7. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2012 Alrighty, takker for svar Lenke til kommentar
GSM-Repratør Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Hvis du holder til på sørlandet, så har jeg samme type utstyr som de på service verkstedet har.. Dvs du kan møte meg, også får du den ordnet iløpet av 2timer. Du kan være her og vente mens jeg ordner den Orginalt Samsung Jtag utstyr. Kontakt meg på [email protected] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå