nasse222 Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Hei, noen som vet hvir jeg får billigets dynamo til Mistsubishi Carisma -98 ?? Takk Lenke til kommentar
SanderDoorn Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 For guds skyld ikke ta med registreringsnummeret så det er mulig å vite hvilken bil det er snakk om.. Kina-dynamoer er billigst uansett, men laber kvalitet. Varhaugs elektrodiesel f.eks. har dynamoer i forskjellige prisklasser. Bema har også rimelige dynamoer. Aller helst vil jeg anbefale noe fra mekonomen, hellanor, meca e.l. som stiller garanti til produktet. Lenke til kommentar
settings Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 ikke kjøp lavkvalitet dynamo, med mindre du er glad i baterilading å startkabler. Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 ikke kjøp lavkvalitet dynamo, med mindre du er glad i baterilading å startkabler. Som vil si at du monterer en ny defekt dynamo? Har monert det billisgte dritet man får fra Bema/bilextra/mekonomen osv i mange år uten problemer, og med full garanti. Gå for det billigste fordi orginal dynamo er overpriset og de dør like fort hvis du monterer dem i et oljebad. Noe som er den hyppigste grunnen til at dem ryker på Mistubishi. Lenke til kommentar
Bruker-111299 Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Hva med å prøve å bytte børster på den gamle dynamoen først? Lenke til kommentar
trra Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Brukt er også et alternativ om prisen er riktig. Dog vil jeg som mekkern nevner funnet om hvorfor det har gått istykker også, er det pga en oljelekkasje så må du ta den også. Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Sjekk om børster og laderele kan byttes på en enkel måte. Av og til er dette en enkel unit som er meget enkel å bytte. På en så pass gammel og avdanket bil lapper man bare og da kan det være lurt å titte på bruktmarkedet, for eksempel her: http://www.bildelsbasen.se/?link=list&ggl=s16&searchmode=1&vc1=171&pc1=120&vc[0]=171103100&vcx=3410&pc[0]=120103100 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå