Proixma Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Lurer på om noen her har opplevd noen feil med Abit NF7 V2.0 Hovedkort. Hed vert vekkreist nå i 3 dager pc'n stod på og tidligere har jeg hadt noen småproblemer. men etter litt knoting og oppgradering av bios så har det virket. Kom hjem i natt hørte at pc'n var på og tenkte jeg skulle slå den av. power knappen funket ikke reset knappen funket ikke. slo av poweren med bryteren bak på strømforsyningen.. jaja tenkte jeg får vel prøve å slå den på igjen. det var ingen reaksjon etter jeg hadde slått på strømforsyningen power knappen funket ikke. slo på og av noen ganger strømforsyningen, og plutselig startet pc'n opp. men med samme funksjons svikt. ingen reaksjon på noe. vitene gikk men ingen ting annet fungerte. CPU xp2800+ minne corsair GF Gforce 4400 en serial hd det er omtrent det som står i pc'n + en cd og en brenner temperatur har vert for 3 dager siden 27 på HK og 40 på cpu er det noen som har en ide eller har vert boti noe lignende? :-? Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Høres hvertfall ut som om det er PSU'en som har tatt kvelden. Lån deg en bra PSU som du vet fungerer, og test med denne istedet. Hvis alt fungerer normalt da vet du hvertfall hvor feilen ligger. Kan jo ha vært ustabilitet på strømnettet som har skada PSU'en din eller noe... bare et forslag... Lenke til kommentar
Proixma Skrevet 29. august 2003 Forfatter Del Skrevet 29. august 2003 det kan være PSU som feiler.. den er ikke mer en 2 månder gammel den psu'en men kansje en produksjons feil kan være årsaken. skal teste det.. Lenke til kommentar
Proixma Skrevet 1. september 2003 Forfatter Del Skrevet 1. september 2003 :smile: Det var PSU som feilet. takker for hjelpen.. Lenke til kommentar
Bramnar Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Jeg har samme problemet, når jeg skrur av å på psu noen ganger, hender det at den starter, men ingenting funker. Det røde stanby lyset på Nf7-s lyser ikke, bare det grønne. Lurer på om det er noe med 5V i psu å gjøre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå