Ricaldo Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Sitter på en eldre stasjonær datamaskin hvor hovedkoret har tatt kvelden. Har en del bilder og slikt på harddisken jeg forsøker å redde. Har fått tak på en overgang som passer i denne, og med usb for tilkobling til laptop. Nuvel, kobler opp, enhetsdrivere installeres og et diodelys fyres opp som sitter på overgangen.. Får ikke opp noen ekstern disk på laptopen. Det hadde vel nesten vært for godt til å være sant... Noen tips(for en enkel bruker) til løsning på dette?? Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Fått tak i en overgang som passer denne? Betyr det at du har koblet hele maskinen til din laptop, eller har du skrudd ut harddisken? Lenke til kommentar
Ricaldo Skrevet 5. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2012 Fått tak i en overgang som passer denne? Betyr det at du har koblet hele maskinen til din laptop, eller har du skrudd ut harddisken? skrudd ut harddisken ja.. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Ser du den under "disk management" hvis du høyreklikker på min datamaskin og trykker behandle? Husker ikke helt hvordan det ser ut ATM da jeg er på en Mac for øyeblikket Lenke til kommentar
Ricaldo Skrevet 6. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2012 Får den ikke opp der nei. Ingen andre?! Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Hva ble den installert som? Under enhetsbehandling, finner du den der som disk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå