fredd5050 Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Skal reise med fly snart og tar med noe medisiner,,, bør jeg legge dem i håndbagasje eller i baggen?? sjekkes baggen som sendes inn på flyet?? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Ja, bagen sjekkes inn. Jeg tar alltid medisiner i håndbagasjen. Jeg har vært heldig og har aldri opplevd at bagasjen blir borte eller feilsendt, men bedre føre var. Fattern har opplevd flere ganger å måtte vente dager for å få bagasjen sin. Da er man buttfucked om man har medisinene der. Lenke til kommentar
XAndy Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Så lenge du har resept med deg, eller medisinen ligger i orginalembalasje (Med sånn lappe på fra apoteket) skal det gå bra og ha den i håndbagasjen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Medisiner som er i fast form (piller etc) kan du ta med i håndbagasjen. Flytende medisiner kan du ta med, men egentlig i den mengde du har behov for under reisen. Ta med resept/legeattest, så går dette greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå