Stronger Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Hei, jeg lurer på om det er noen som vet om det blir skole i morgen? Jeg har tentamen da, og lurer på om jeg bør begynne å øve, eller ikke. Er det noen frist i kveld som sier om det blir skole, eller ikke? Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Dette er jo opptil hver enkelt skole, ikke noe som er nasjonalt. Øv til tentamen, er det eneste lure. Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Ikke øv! Du risikerer å lære noe! 3 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Du har følgende alternativ: 1: Du øver ikke. - Det blir streik, og du slipper unna. - Ingen streik, og du sliter. 2: Du øver: - Det blir streik. Du har likevel lært noe, som kan komme til nytte dersom tentamen for eksempel bare har blitt utsatt. - Ingen streik, du klarer deg. Jeg tror jeg hadde gått for nr. 2. 2 Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Dårlig unnskyldning for å ikke øve. Hvis du ønsker å gjøre det bra, så øver du uansett hva det blir til. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 I hvilket fag er det snakk om? Lenke til kommentar
H80 Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Frontfag selvfølgelig. Følger du ikke med? ;-) Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Ser bare tentamen jeg, kan være norsk, matte eller engelsk ;-) Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Kan forsåvidt også være tysk, fransk, spansk og alle andre mulige fremmedspråk. Lenke til kommentar
Jalani Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Streiken er over, så det blir vel tentamen! Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Streiken fortsetter foreløpig i Oslo, til tross for håp om en løsning. Streiken i staten, som blant annet berører politiet og universitetene, fortsetter også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå