Espen Jansen Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Naughty Dog viste frem lovende The Last of Us natt til tirsdag. Les hele saken Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Dette ser veldig bra ut! Liker stilen og stemningen de har lagt seg på, gleder meg veldig til å få prøvd det. Det minner ganske mye om Uncharted, og blir sikkert like stramt regissert, men i dette tilfellet tror jeg at det er noe jeg kommer til å overse uten problemer. 1 Lenke til kommentar
Grimning Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Ser spennende ut, lov til å håpe at det lever opp til videoen! Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Interaksjonsmulighetene såg jo helt sinnsyk ut! Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Med tanke på hvor rigga Uncharted-spillene var, så er jeg litt skeptisk til om dette er helt representativt for hele spillet. Kan ikke si at jeg kribler av forventning etter dette klippet, men vi får nå se. Tror ikke det blir dårlig akkurat. Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Tror aldri jeg har gledet meg så mye til et spill før Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 (endret) Edit: Feil tråd Endret 5. juni 2012 av radiohodet Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Synd det er eksklusivt, vil aldri få spilt dette spillet :/ Ser meget bra ut. Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Det var The Last of Us og Watch Dogs som tok meg med storm på årets E3, det er jaggu godt å se noen nye IPer... The Last of Us ser utrolig spennende ut og Watch Dogs ser bare helt supert ut, gleder meg! Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 6:50 !!! DET VAR HELT RÅTT!!! Lenke til kommentar
hu3cakewalkhu3 Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Jeg håper det kommer ut på PC også, men må vel sikkert kjøpe det til PS3'en hvis ikke^^ Lenke til kommentar
Millha Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Dette blir mye av det samma som uncharted var. Gameplay og animasjons messig. Så et par moves det som jeg kjenner igjen fra uncharted. Vet ikke helt. Ser linert og scriptet til "The last of us". XD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå