Xvani Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Hvordan kan jeg låse mappene mine så ingen får slettet eller gått inn på dem i Windows XP, uten å lage flere brukere? Lenke til kommentar
shabador Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Du finner kanskje det du leter etter her: http://www.winguardpro.com/ Lenke til kommentar
SpiffSS Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Det er et alternativ når du ser på egenskapene til en mappe. Fanen heter sikkerhet og der kan du sette hvilke brukere som skal ha hvilke rettigheter. Eks ikke få lov til å se innholdet osv Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Flyttet til rett kategori. Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 29. august 2003 Forfatter Del Skrevet 29. august 2003 Flyttet til rett kategori. ty kan legge til at jeg bare har en bruker (og skal bare ha en bruker) på maskinen. skal teste programmet shab, men jeg vil helst gjøre dette uten 3de parts programmer! Noen andre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå