snowduude Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 (endret) Er det like trygt å kjøpe bil av en "Ali" som av en nordmann, eller er det i overveldende mange tilfeller svindel og bedrageri du utsettes for da? Endret 6. juni 2012 av snowduude Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Svar meg! Først må du definere en utlending... Og hvorfor du bumper så frekt. 2 Lenke til kommentar
ErikBlodøks Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Alle er individer. Du kan like gjerne bli svindlet av en ola nordmann som en som heter Ali eller Crocrwxzniscky. Men klart, selv har jeg jo tenkt tanken at de kanskje kan ha triks i ermet som de har lært i hjemlandet sitt, som en del av "overlevelse". Men sånn kan man egentlig aldri vite.. Møt selgere med åpent sin du Lenke til kommentar
snowduude Skrevet 6. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2012 Hvilken bil er avataren din, ErikBlodøks? Maaaata kjerre! Lenke til kommentar
halaa Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 (endret) Er selv en utlending og ble skikkelig lurt av en kurder. ellers helt enig med ErikBlodøks at alle er individer, man kan godt bli lurt av en nordmann.jeg personlig tørr rett og slett ikke å juge og lure folk selv og jeg er en utlending. Endret 7. juni 2012 av halaa Lenke til kommentar
snowduude Skrevet 7. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2012 Er selv en utlending og ble skikkelig lurt av en kurder. ellers helt enig med ErikBlodøks at alle er individer, man kan godt bli lurt av en nordmann.jeg personlig tørr rett og slett ikke å juge og lure folk selv og jeg er en utlending. Jeg elsker deg. Svar meg! Fatter ikke hvordan _jeg_ kunne skrive noe slikt... hm! Men genialt var det indeed!! Lenke til kommentar
ErikBlodøks Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Hvilken bil er avataren din, ErikBlodøks? Maaaata kjerre! Alfa Romeo 159 (+Ti tror jeg) Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Er utlending. Tja, det tenner jo på ei lita pære når eg ser et ikkje norsk namn. Neste steget er da å lese annonsen samt sjå bildene. Kan fortelle forbløffende mykje om selgeren Er det og godkjent blir å møte opp, snakke med selgeren og sjå bilen. Er alt bra så langt, er det kjøp. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Eg trur det viktigaste er å sjekke opp om folk er godt etablerte eller ikkje. Utlendingar som ikkje bur i landet men som kjem hit for å kjøpe bil får alarmklokkene til å ringe. Men vanlige folk som bur og jobber her i landet ville eg ikkje hatt meir betenkeligheiter med å kjøpe frå enn andre personer. Lenke til kommentar
Fictivision Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Er selv med utenlands opprinnelse og jeg groer meg hver gang jeg skal selge noe for at folk ikke skal tro at jeg skal lure dem på grunn av min utenlandske navn.Har solgt 2 biler og heldigvis aldri hatt noe problem,begge gikk for grei pris og fikk aldri noe klage heller. Lenke til kommentar
Timster Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Eneste ulempen med å handle med utlendinger er at de er noe himla rå på å prute. Jeg føler meg fullstendig utmattet hver gang jeg har kjøpslått med en fra øst-europa eller midtøsten. Lenke til kommentar
snowduude Skrevet 11. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2012 Eneste ulempen med å handle med utlendinger er at de er noe himla rå på å prute. Jeg føler meg fullstendig utmattet hver gang jeg har kjøpslått med en fra øst-europa eller midtøsten. Prøv det nye konseptet (s)Prut. "Du pruter, jeg spruter!" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå