Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Ulurt å handle med utlendinger?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alle er individer. Du kan like gjerne bli svindlet av en ola nordmann som en som heter Ali eller Crocrwxzniscky.

Men klart, selv har jeg jo tenkt tanken at de kanskje kan ha triks i ermet som de har lært i hjemlandet sitt, som en del av "overlevelse". Men sånn kan man egentlig aldri vite..

Møt selgere med åpent sin du :)

Lenke til kommentar

Er selv en utlending og ble skikkelig lurt av en kurder. ellers helt enig med ErikBlodøks at alle er individer, man kan godt bli lurt av en nordmann.jeg personlig tørr rett og slett ikke å juge og lure folk selv og jeg er en utlending.

Endret av halaa
Lenke til kommentar

Er selv en utlending og ble skikkelig lurt av en kurder. ellers helt enig med ErikBlodøks at alle er individer, man kan godt bli lurt av en nordmann.jeg personlig tørr rett og slett ikke å juge og lure folk selv og jeg er en utlending.

Jeg elsker deg.

Svar meg!

Fatter ikke hvordan _jeg_ kunne skrive noe slikt... hm! Men genialt var det indeed!!

Lenke til kommentar

Er utlending.

Tja, det tenner jo på ei lita pære når eg ser et ikkje norsk namn. Neste steget er da å lese annonsen samt sjå bildene. Kan fortelle forbløffende mykje om selgeren ;) Er det og godkjent blir å møte opp, snakke med selgeren og sjå bilen. Er alt bra så langt, er det kjøp. ;)

Lenke til kommentar

Eg trur det viktigaste er å sjekke opp om folk er godt etablerte eller ikkje.

Utlendingar som ikkje bur i landet men som kjem hit for å kjøpe bil får alarmklokkene til å ringe. Men vanlige folk som bur og jobber her i landet ville eg ikkje hatt meir betenkeligheiter med å kjøpe frå enn andre personer.

Lenke til kommentar

Er selv med utenlands opprinnelse og jeg groer meg hver gang jeg skal selge noe for at folk ikke skal tro at jeg skal lure dem på grunn av min utenlandske navn.Har solgt 2 biler og heldigvis aldri hatt noe problem,begge gikk for grei pris og fikk aldri noe klage heller.

Lenke til kommentar

Eneste ulempen med å handle med utlendinger er at de er noe himla rå på å prute.

Jeg føler meg fullstendig utmattet hver gang jeg har kjøpslått med en fra øst-europa eller midtøsten.

Prøv det nye konseptet (s)Prut. "Du pruter, jeg spruter!"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...