MatIsa Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Hei, jeg kom opp i naturfag og fikk oppgaven "hverdagen", altså naturfag i hverdagen. Er det noen som kan komme med noen tips angående hva jeg kan snakke om? Lenke til kommentar
theajos Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Kommer an på hvordan oppgaven var formulert virker det som for meg da. Alt er jo naturfag! De kjemiske reaksjonene som skjer når du lager mat, kroppen din, det grønne gresset, skyene, u name it! Fikk du ikke en mer detaljert oppgave? Lenke til kommentar
MatIsa Skrevet 5. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2012 (endret) Kommer an på hvordan oppgaven var formulert virker det som for meg da. Alt er jo naturfag! De kjemiske reaksjonene som skjer når du lager mat, kroppen din, det grønne gresset, skyene, u name it! Fikk du ikke en mer detaljert oppgave? Nei, oppgaven er dessverre forferdelig vag. Er igrunn bare en forside og en oppsummering av hva vi har lært. Takk for hjelpen! Endret 5. juni 2012 av Mattitude Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå