snowduude Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Er det ikke bare fantastisk at vi kan snakke? Hva skulle vi liksom gjort uten å kunne snakke? Det er jo nærmest en kunst å kunne snakke! Meninger? Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Vi kunne kommunisert med f.eks tegnspråk, epost, twitter, facebook, sms, mms, +++++. Snakking er enkelt, men vi hadde nok gjort oss forstått selv uten å kunne snakke. Lenke til kommentar
snowduude Skrevet 5. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2012 Jeg tenker mer på hele kommunikasjonsfenomenet. Hadde vi vært språkløse, ville vi ikke kunne skrevet, heller. Da hadde jo Facebook og den slags aldri gjort karriere.... Lenke til kommentar
snowduude Skrevet 6. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2012 Det er herlig å kunne snakke! Lenke til kommentar
Meshk Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Jeg liker å snakke. Men mest å skrive 1 Lenke til kommentar
snowduude Skrevet 15. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2012 Jeg har snakket i dag, igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå