Petterboy95 Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 hei noen som har tips til deltidsjobber/sommerjobber for ungdom eller steder jeg kan finne ledige jobber ? i Trondheim omerådet jeg er 16 å blir 17 Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Du burde nok tenkt på det litt før, du kommer nok til å slite med å få jobb. Lykke til Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Du er svært sent ute, ja, men sjansene er fortsatt der. Spør rundt i nabolaget. Plenklipping for eksempel. Det er anbefalt å starte letingen for sommerjobb allerede i mars/april. Lenke til kommentar
Petterboy95 Skrevet 5. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2012 Du er svært sent ute, ja, men sjansene er fortsatt der. Spør rundt i nabolaget. Plenklipping for eksempel. Det er anbefalt å starte letingen for sommerjobb allerede i mars/april. vet jeg er veldig sent ute har allerede en deltidsjobb på lerkendal , men hadde vært greit med en te fulgt med på finn og flere nettsida en stund men veldig få deltidsjobber til 16-17 åringer Lenke til kommentar
Petterboy95 Skrevet 5. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2012 gjerne del link til sider der folk legger ut deltidsjobber Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå