FrankBjarne Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Har tenkt til å bestille meg nytt kabinett (Bitfenix Shinobi XL) fra Caseking.de da de er de eneste som er retailer på dette produktet. Hva er folks erfaringer med Caseking.de? Tenker da på leveringstid, bestilling, service, osv. I handlevognen er heller ikke lagt til VAT. Regner med at dette ikke blir noen ekstrakostnad senere? (bortsett fra Norsk toll). De sender også pakkene via GLS til Norge. Noen erfaringer med de? Lenke til kommentar
Mark Magnus Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 *mine innlegg* Jeg lurer på akkurat det samme Forhørte meg hos de svenske nettbutikkene som har Shinobi XL inne (Inet og Webhallen), men ingen av dem ville sende til Norge. Lenke til kommentar
Mark Magnus Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 De har lagt den inn i sortimentet på proshop.no, men den er ikke på lager. Jeg sendte inn en bestilling i dag. Det er uten vindu. Sidepanel m/vindu kan forøvrig skaffes på caseking.de for 12.90euro +frakt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå