handsome Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 (endret) Får ikke åpnet pdf filer i nettbank og kan noen hjelpe meg Jeg har imac Endret 5. juni 2012 av handsome Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Du må jo ha en pdf leser. Adobe leverer til mac http://www.adobe.com/support/downloads/product.jsp?platform=Macintosh&product=10 Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Preview skal da støtte PDF... Lenke til kommentar
Runar Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Får ikke åpnet pdf filer i nettbank og kan noen hjelpe meg Jeg har imac Hvilken nettleser bruker du? Blir PDF-filene lagret til maskinen din? Du må jo ha en pdf leser. Adobe leverer til mac OS X kommer med en utmerket PDF-leser «ut av boksen». Det er absolutt ingen grunn til å laste ned Adobe Reader for Macintosh. Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Får man ikke åpnet pdf filer så tenkte jeg det kunne være verdt å legge inn en ny leser da den forhåpentligvis tar seg av tilknytning til pdf filer osv. Kan også være noe kompabilitet med nettbanken osv men, tja, ett sted må man begynne. Lenke til kommentar
handsome Skrevet 12. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2012 takk for alle fine svar det ordnet seg til slutt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå