Josefine3 Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 heeeii folkens! Jeg kom opp i matte muntlig prøve eksamen, og jeg trenger litt hjelp. Temaet er byen vår? Setter utrolig stor pris på noen gode tips! Lenke til kommentar
dirtyboy Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 prøv å regne ut prosentstigningen til fløybanen prøv å regne ut prosentstigningen til fløybanen prøv å regne ut prosentstigningen til fløybanen Lenke til kommentar
dirtyboy Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 heeeii folkens! Jeg kom opp i matte muntlig prøve eksamen, og jeg trenger litt hjelp. Temaet er byen vår? Setter utrolig stor pris på noen gode tips! prøv å regne ut prosentstigningen av fløybanen Lenke til kommentar
jompalompa123 Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 heeeii folkens! Jeg kom opp i matte muntlig prøve eksamen, og jeg trenger litt hjelp. Temaet er byen vår? Setter utrolig stor pris på noen gode tips! prøv å beregne km/t på flyturen, distanse/tid=fart Lenke til kommentar
Anne Birthe Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Jeg kom opp i matte med temaet hobby&sport. Jeg skal ordne et idrettsstevne. Stikkordene er: Vei/fart/tid Lag/forening Utstyr Prosentregning Konkurranse Rabatter/tilbud Ulike måleenheter Utgifter/inntekter Jeg står helt fast. Kan noen gi meg tips til hva jeg kan ha med? Lenke til kommentar
MasterChi Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 Hei, kan noen hjelpe meg, jeg fikk tema om funskjon og likninger, men er ikke helt sikker på hvordan jeg skal starte Lenke til kommentar
Anita Grøtt Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Hei! Jeg kom opp i matte i går, og fikk vite i dag at temaet mitt er "Ferien". Jeg lurte på om dere hadde noen forslag på hva storyen kunne være? ferien skulle være til Hellas og familien (2 voksne og 2 barn) måtte innom Pytagorion på Samos Lenke til kommentar
kim erik Skrevet 13. februar 2017 Del Skrevet 13. februar 2017 hei kom opp i matte. trenger lit hjelp med oppgava. vi fikk tema reise. er en muteligeksamen. takk for svar Lenke til kommentar
Den Ukjente Skrevet 13. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2017 hei kom opp i matte. trenger lit hjelp med oppgava. vi fikk tema reise. er en muteligeksamen. takk for svar Tok dette fra førstesiden i tråden her. En som fikk samme emne i 2012. -Veksling/kurs -Kart, avstander og reiseruter -Vei, fart, tid -Personlig økonomi, budsjett, regnskap -Rabatter, avslag -Sammenligning av ulike reisealternativer -Sannsynlighet og kombinatorikk -Utforming av hotell/hotellrom/ fly e.l -Trekk gjerne inn algebra og likninger hvis du får det til. Si ifra hvis du trenger mer hjelp! Lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå