SKAÐI Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Ny pc i hus, angrer allerede tror jeg... Har kjøpt meg en Vaio, og lyd fungerer ikke... Har installert drivere type realtek, og det står at alt funker som det skal.. men det gjør det ikke.. Dataen står på mute hele tiden, jeg kan ikke skru opp volumet på noen som helst måte. Hvis jeg går inn på kontrollpanelet står det at det ikke er noen lyd driver.. Sony sin online support er jo like hjelpsomme som ei ku. Noen her som har peil ? Legger ved litt bilder... Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Sikker på at lydkontrolleren er realtek og at du installerte riktig driver? Høyreklikk på min datamaskin->Behandle->Enhetsbehandling, står det noen enheter med "!" på seg der? Hva har du under lyd-enheter der? Lenke til kommentar
ole a Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Hadde vært kjekt å vite hvordan vaio modell du har? Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 5. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2012 (endret) Ja, jeg er rimelig sikker på det.. Ettersom jeg kan søke på mitt modellnavn på sony sine sider, og da kommer den driveren opp og sony har ette eget sony care program på pc'n som skal reparere feil, prøvde der og.. What, jeg finner ikke noe lyd ? Kan det stemme ? Edit: Ja. Sony Vaio S serie.. Type mandagsmodell tror jeg. Endret 5. juni 2012 av Lynx_ Lenke til kommentar
ole a Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Du kan sjekke i bios om noe er disabla, annet en det ville jeg prøvd noen andre drivere. Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Når kjøpte du den, og hvor? Ta kontakt med kjøpssted og si at du har fått en DOA-pc. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 5. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2012 Bestilte den på nett.. Tar meg en tur ned på care senter på karl johan og hever knytteneven tror jeg.. Fant null og niks i BIOS Fy** så kjipt dette er ass, gleda seg som en 10 åring til julaften i 3 uker, så får man noe dritt som ikke funker og helt elendig hjelp online. Lenke til kommentar
ole a Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Er vel "lyd kort biten" på hovedkortet som er kaputt, kjedelig Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 5. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2012 Tok en tur ned, ikke så mye hjelp og få der nei. Han sa ant at DOA PC'er bare blir byttet ut i en ny en.. Yess, 3.5 uker ventetid på og få pc'n så er det vel tre nye uker igjen da.. Djiiiz.. Kan også nevne at telefonservicen til sony er helt latterlig. Må ringe inn til dem, og når du er ca halveigs i spørsmåla som skal få deg til riktig kundebehandler så bytter snakkeren om til engelsk.. Orka ikke mer og la på siden jeg var nedi byen, anntar jeg får hjelp på engelsk da... Sony, ta dere en bolle! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå