MrL Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 (endret) Nå har jeg lest litt og sett videoer om han som overlevde israset, og egentlig synes jeg alt er trist, jeg synes egentlig det er trist at han overlevde. Han har mista "alt", sin egen personlighet, dama, muligheten til å fungere normalt, og trolig mange av sine venner. Nå er det ikke akkurat slik at man får valget, men hvis jeg fikk det ville jeg heller uten tvil dødd enn å bli invalid på lik linje som den saken der. Trist, men sant. Hva mener dere? Endret 5. juni 2012 av MrLG Lenke til kommentar
hoventeb111 Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Skulle ikke han gifte seg med dama da? Trodde hun var super supportive jeg... Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Vil anta hun endret mening etter en stund. Uansett hvor mye du elsker en person, er det nok ikke lett å leve med en som har gått fra frisk og normal til rullestolsittende og invalid. Stakkars mann 1 Lenke til kommentar
privinius Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Selv om det er en trasig og kjempekjedelig situasjon ville jeg nok heller levd. eg er veldig glad i livet og er usikker og redd for døden. Lenke til kommentar
K.B.E Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Med utgangspunkt i noe en av folkehøgskolelærerene fortalte oss på folkehøgskolen, i en av fellestimene dette året, tenker jeg at jeg ville levd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå