DrErling Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Hva er det med fergene i HSD? Er de så dønn nitriste at de ansatte ikke klarer hverdagen uten en god støyt vodka? http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=73901 Det er skummelt å svømme over lange sund med masse understrømmer og måker som stuper etter deg, men det er ****** griseskummelt å ta færga!!! DrErling Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Jeg visste ikke helt hvordan jeg skulle reagere da jeg leste dette oppslaget første gangen, det er jo til å både le og grine av. Man skulle tro at denne gjengen, mer enn andre, virkelig burde forstå alvoret i noe sånt. Helt sprøtt at de har en sånn fest samtidig som rettsaken mot de tidligere ansatte pågår. Det er vel det man kan kalle et spadeslag i ansiktet. Jeg svømmer heller neste gang - HSD har jo tydeligvis en kultur som ligner litt for mye på oss studenter. Kan ikke skjønne hvordan ting skal gå bra for HSD nå, det brenner på dass for å si det mildt. Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 29. august 2003 Forfatter Del Skrevet 29. august 2003 Jeg svømmer heller neste gang - HSD har jo tydeligvis en kultur som ligner litt for mye på oss studenter. Evige studenter er det jo et uttrykk som heter. Kanskje det er det de er, de fergeansatte i HSD? I såfall er det jo greit å ta seg ei kule i ny og ne. Total ansvarsfraskrivelse er jo som kjent en egenskap de fleste studenter tilegner seg i løpet av studietiden. DrE Lenke til kommentar
Gisle Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Jepp! Jeg mener HSD er en instutisjon for tullinger! Ikke ett proffesjonellt transportselkap! Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Hørte om det på radio. Sluttet å telle ordet "beklager" etter en liten stund.. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Det er noe eget med Hordalendingenes drikkekultur. Har slekt der selv og kjenner godt til hvordan det er Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 30. august 2003 Forfatter Del Skrevet 30. august 2003 Skål sier jeg! Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Tror faktisk at det virkelig er noe spes med å jobbe på en HSD ferge. Bare på den lokale fergen veit jeg om flere som er alkiser og har vært litt "rare" på jobb til tider. Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Er faktisk i slekt med ein som jobber i HSD, men han jobber ikkje på nokon av dei omtalte båtane i denne saken. Rar kultur dei har i HSD. Men, fy ****** for en bra fest-plass da. Ombord i ei ferge!!! Får du naboklager er det bare å flytte den.. Lenke til kommentar
iDude Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Det er noe eget med Hordalendingenes drikkekultur. Har slekt der selv og kjenner godt til hvordan det er Tror det er mer sjømenn sin drikkekultur det kommer an på. Har hørt at det ikke er så uskyldsrent i Sogn og Fjordane/ Møre og Romsdal heller, for eksempel. At det dukker opp slik i HSD tror jeg faktisk er mest tilfeldigheter Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 31. august 2003 Forfatter Del Skrevet 31. august 2003 Det er noe eget med Hordalendingenes drikkekultur. Har slekt der selv og kjenner godt til hvordan det er Tror det er mer sjømenn sin drikkekultur det kommer an på. Har hørt at det ikke er så uskyldsrent i Sogn og Fjordane/ Møre og Romsdal heller, for eksempel. At det dukker opp slik i HSD tror jeg faktisk er mest tilfeldigheter Det må jo være en grunn til at den nye hurtigferga mellom Tau og Stavanger parkerte fronten i en bro bare dager etter den ble satt inn i sambandet... Resultatet ble at ferga nå har gått for halv maskin i flere måneder, til alles store ergrelse. Jeg har ikke tall på hvor mange ganger de har kjørt rett i kaia også :-) Vel, jeg arresterer meg selv i å antyde at de ikke har rent mel i posen... De er jo tross alt uskyldige til det motsatte er bevist. DrErling Lenke til kommentar
Gisle Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Vi hadde en HSD-bussjåfør på Askøy som kræsja bussen med passasjerer i ....... han hadde engang ikke sertifiktat på buss! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå