Saurdal Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 (endret) Hei! Jeg kom opp i Norsk muntlig (heldige meg(ironi)) og jeg trenger hjelp til oppgavene. Delta i utforskende samtaler om litteratur, teater og film. Presentere viktige temaer og uttrykksmåter i sentrale samtidstekster og sammenligne dem med framstillinger i klassiske verk fra norsk litteraturarv: Kjærlighet og kjønnsrolle, helt og antihelt, virkelighet og fantasi, makt og motmakt, løgn og sannhet, oppbrudd og ansvar. det er også 3 bilder. Det ene er 2 damer i svarte klær over hele kroppen ser ikke engang hodet. Det andre er Bilde av Erik Fosnen Hansen: Løvekvinnen (bok) Det tredje er bilde av 2 gutter som går over en bro. Det skal være bilde av Khaled Hosseini: Drageløperen. Hva kan jeg si om dette?? Det skal vare i 10 min! Takk!! Endret 5. juni 2012 av Saurdal Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Jeg Halden liknende oppgave i norsk, ikke eksamen muntlig men vanlig norsktime. Da skulle jeg og noen andre fortelle forskjellen mellom to tekster i kjærlighet og kjønnsroller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå