AnonymDiskusjon Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 hei er det normalt at foreldre har sex????? igår når jeg kom inn i døra så lod pappa oppå mamma Anonym poster: 66f590cc3b02716a617223a50e22ca79 Lenke til kommentar
Populært innlegg Lovegame Skrevet 5. juni 2012 Populært innlegg Del Skrevet 5. juni 2012 Hvordan ble du laget, mon tro? 19 Lenke til kommentar
Suskunlar Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Det er normalt at foreldre har sex, og det er helt naturlig. Du vil med tiden lære deg mer om emne "sex". 9 Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Dem har sikkert sex en gang om dagen Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Du vil med tiden lære deg mer om emne "sex". Han/hun vil komme til å lære altfor mye om sex, er jeg redd for. Den ene uka kan det stå i avisen "mye sex er sunt", neste uke "mye sex er farlig". Og så er det sååå mange som har sååå mye meninger om hvordan det skal gjøres, nesten rørende alt det vi skal få og må vite. Har vært skrevet side opp og side ned om det berømmelige gpunktet, nå er det visst kommet bort for de. Og aldri har det vel vært mere impotens enn nå så da kan sexologene tjene penger på "alt" de vet om det. 2 Lenke til kommentar
BlueBench Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Det ville heller være uvanlig om de ikke hadde sex, men hvis det er sånn at de har sex i stuen eller andre oppholdsrom så er det ikke urimelig av deg å be dem om å begrense hyrdestundene sine til soverommet deres eller ihvertfall ikke holde på i "allemannsrom" til tider hvor det er fare for at du går rett på dem. Lenke til kommentar
Populært innlegg krizkriz Skrevet 5. juni 2012 Populært innlegg Del Skrevet 5. juni 2012 Det kalles wrestling. Er ikke noe å tenke over. Bra det var faren din som lå oppå moren din da, og ikke postmannen eller naboen. 13 Lenke til kommentar
Populært innlegg €uropa Skrevet 6. juni 2012 Populært innlegg Del Skrevet 6. juni 2012 14 Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Nei foreldre har ikke sex, de er tross alt foreldre. Er bare ungdom som oss som har seg Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Om foreldre ikke hadde sex hadde alle vært enebarn. Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Om foreldre ikke hadde sex hadde alle vært enebarn. Vi kom med storken da? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Om foreldre ikke hadde sex hadde alle vært enebarn. Vi kom med storken da? Man er da ikke foreldre før ca 9 måned etter at man har sexen som lager det første barnet... 1 Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 ...ja, og jeg har adopterte søsken, men nå må vi ikke ødelegge det hele med detaljer. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Dette er strengt forbudt og du burde snarest anmelde moren din for å være ei skitten fristerinne. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 (endret) Ja, veit du hva? Ikke bare har foreldrene dine sex, men antagelig også besteforeldrene. Bare se det for deg: Bestemor + bestefar = og Endret 9. juni 2012 av Ernie 4 Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Noen av komentarene her er ganske morsomme:) så vet ikke helt hva som er så "wtf" med det jeg skrev. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 ...ja, og jeg har adopterte søsken, men nå må vi ikke ødelegge det hele med detaljer. Så adopterte søsken ble kjøpt på Rema? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå