novastrum Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Strømforsyningen til gamecuben min kapitulerte i ferien. Jeg hadde glemt å ta ut kontakten. Heldigvis var det bare adapteren det gikk utover. GCen er intakt. Det jeg lurer på er hvor jeg kan skaffe en ny adapter. Jeg har prøvd på spiderman, spaceworld og akersmic, men ingen hadde den. Jeg har også hørt at det ikke er mulig å kjøpe en original nintendo-adapter i butikk. At man må få den fra unsaco. Er dette riktig? Uansett, låner stebroren min sin imens, men han flytter snart, så da må jeg ha fått tak i min egen. takker for hjelp. Tips: ta ut alle kontakter når det lyner ute. (som om man ikke visste det fra før) Lenke til kommentar
Gamerking Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Det er jo flere steder de selger NTSC stæsj her i landet. I tillegg til Spiderman, har de vel også det på gamesmix og tbcgames. Clas Olsson selger vel også adaptere til forskjellige saker og ting. Finne en ny adapter skulle ikke være så vanskelig. Lenke til kommentar
sig_1612 Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 nintendo sine offesiele siderr selle sånne ting, bare pass på at du for en 230v strømforsyning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå